• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpes Kostymur 2-3000kr

Ilux

Omega
Är på jakt efter ett kostymur för runt 2-3000kr. Vintage uppskattas gärna i bra skick. ;-)

Är mest ute efter något med vit urtavla, linne urtavla hade varit riktigt gött. :happyhappy:

Kom gärna med förslag!
 

Ilux

Omega
Bumpar denna då jag fortfarande är på jakt efter en dressare med vit urtavla! Släng iväg ett PM med förslag :woot:
 

Jaguaren

Omega
Maxan81
Jag håller med om att din Steinhart är snygg men själv skulle jag nog oxå vilja ha en Omega Seamaster i stål gärna Vintage med ett brunt läderband.
Men jag kanske kan övertalas ;-)
Ilux
Jag hoppas att du hittar en riktigt fin klocka, verkar som folk har koll och resurser härinne.
 

jazzman

Breitling
Hej, er det kun hvid eller kan du også bruge silver? Har 1 hvid eterna og 1 silver eterna og 1 certina ds hvid/silver? send email hvis du vil se fotos.
Hilsen Søren
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Tjena har du kollat in Seiko Sarb 065?
Eller du kanske bara är på jakt efter vintage?

Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4
 

otisred

Omega
28utowm.jpg


Ingen vit urtavla men fortfarande väldigt fin. Från 1950. Mekaniskt manuellt urverk kaliber 265 om 15 jewels. Urtavlan är proffsrenoverad. Nytt Omega glas (mikroskopiskt litet Omega märke syns i mitten av glaset om du sätter klockan mot en lampa och "vinklar" lite för att hitta det. Inget som syns alltså när man tittar på klockan vanligt). Skruvboett i rostfritt stål - mäter 35.3mm exkl. kronan.

Finns i Stockholm.
 

Ilux

Omega
Ingen vit urtavla men fortfarande väldigt fin. Från 1950. Mekaniskt manuellt urverk kaliber 265 om 15 jewels. Urtavlan är proffsrenoverad. Nytt Omega glas (mikroskopiskt litet Omega märke syns i mitten av glaset om du sätter klockan mot en lampa och "vinklar" lite för att hitta det. Inget som syns alltså när man tittar på klockan vanligt). Skruvboett i rostfritt stål - mäter 35.3mm exkl. kronan.

Finns i Stockholm.


Den kunde ha varit något.. Om jag inte hade så mycket emot sub-sekundvisare. :banghead:
 
Topp