• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

koze

schupa

Breitling
Köpte en Citizen Nighthawk av ovanstående, betalade via Swish och paketet postades nästintill omgående. Rekommenderas starkt!
 

agraw

Cartier
2-Faktor
Köpt en Seiko. Klockan höll allt vad som lovades, frakten gick blixtfort och mycket trevlig kommunikation. 100 % goodguy!
 

Ncs

Rolex
2-Faktor
Köpte en Rolex av Koze. Vi möttes upp och gjorde affär, trevligt prick och klockan var precis som utlovat! Håller med föregående talar - 100% goodguy! :)
 

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte en 114060 av Koze. Mycket trevlig och reko kille. Allt var som utlovat och gör gärna affärer med han igen :)
 

Floffen

Panerai
Köpt en Rolle f2f. Inga konstigheter, klockan var i utlovat skick och affären gick smidigt och trevligt till hela vägen! :)
 

Chagall

Cartier
Köpte en Seiko som skickades med post. Snabb leverans (skickades igår och kom idag) och klockan var i utlovat skick. Good guy!
 

Jocke100

Breitling
2-Faktor
Köpte en Seiko Sarb som är i väldigt bra skick och jag är väldigt nöjd. Allt gick smidigt och han är trevlig så har bara positivt att säga :). Definitivt en goodguy!
 

Eloso

Breitling
Köpte två Ledger Nano S helt smärtfritt!
Hade plånböckerna hemma på andra arbetsdagen i nyskick som annonserat.
Good guy på riktigt.
 

MrPlow

Rolex
Köpte en Rolex av @koze

Klockan var som beskriven. Trevlig affär och snabb affär. Han gjorde sig dessutom besväret att komma till mig. Kudos. Good guy till 100 %.
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Köpte också en klockrulle av denne trevlige herre. Väldigt snabb kommunikation och leverans! Klockrullen var över förväntan. Ser fram att testa den under julhelgen.
100% Goodguy - Rekommenderas!
 

soder

Cartier
Även jag köpte en klockrulle av @koze . Gick väldigt snabbt att hem den, bra kommunikation. Nu kan klockorna äntligen från resa lite med klass, i väntan på den där egna resväskan som min fru tycker jag borde ha till så fina klockor.... =)
 

Oscar900218

Cartier
Även jag köpte en klockrulle av koze. Väldigt välarbetad och fin rulle! All kommunikation gick väldigt smidigt och jag är supernöjd. :)
 
Topp