• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Krånglande Aqualand

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Behövs lite skruv och prylar... Batterier och något plasthölje som håller fast dem... Vart går man?? Inte ur och fakking Penn som förslag... Nägon som har koll och kan...??
 

plattfot

Rolex
Det är en polares som han fått av sin dykande far som använt den i många år på 90-talet... Måste räddas...


Jag har lyckats skrämma igång några gamla co.22/23. Saknas det delar kan det dock bli aktuellt att jaga donatorklocka.
Saknas någon av de plasthöljen som håller fast/är integrerade med verket och att det saknas andra skruvar än till baklocket tyder det ju på att någon pillat med den tidigare vilket sällan är ett gott tecken.

Försök fixa en bild och PMa mig...
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Jag har lyckats skrämma igång några gamla co.22/23. Saknas det delar kan det dock bli aktuellt att jaga donatorklocka.
Saknas någon av de plasthöljen som håller fast/är integrerade med verket och att det saknas andra skruvar än till baklocket tyder det ju på att någon pillat med den tidigare vilket sällan är ett gott tecken.

Försök fixa en bild och PMa mig...

Styr upp detta och hör av mig...
 
Topp