Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Kreativ bandförminskning. (Nödlösning)

Diskussion i 'Hemslöjd, modd och fix' startad av Dalomo, 20 mars 2013.

1. Dalomo
    Trådstartare

Dalomo Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Fick en liten leverans av ett mesh band idag. Tyvärr lyckades jag pricka fel storlek för andra gången trots mätande och räknande. Denna gång var det något stort. Funkar men lite irriterande stort. Så istället för att skicka tillbaka även detta band kom jag på en eventuell lösning. Rotade lite bland barnens pyssel och hittade precis vad jag behövde. Mjuka, självhäftande bokstäver. Kör ett litet test av kvalitet och passform. Sitter som en smäck till en början i alla fall och är riktigt skönt runt handleden. :)

2. Rossi

Rossi Präst

Re: Sv: Kreativ bandförminskning. (Nödlösning)

Var köpte du det?

3. Dalomo
    Trådstartare

Dalomo Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Meshet är ifrån strapcode.

4. hans

hans Petrus Kenicius

Från:
    Väster om hEden
    Ser bra ut tycker jag. Själv är bästa dräng heter det ju! :)

5. Desmond_Malone

Desmond_Malone Friends of KS

Från:
    Värmdö
    Kreativ lösning!