• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kriminellas klockval ?!

seikoswede

Panerai
För lite bilder på Gangstaz här!

Clark Olofsson (numera Daniel Demuynck)

image.jpg
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Rolex, AP, Hublot och Breitling ligger i top. Panerai i en viss skala och Omega har förekommit.

Det är ju inte så skumt kan man tycka, mycket kopior används också.
Låter rimligt. Allt som syns helt enkelt.

Kan intyga att samma gäller även bland de längre nivåerna av kriminella men uteslutande fejk eller skitmärken. Träffade många när man var yngre och sprang runt med en ryggsäck full av sprayfärg.. De jag kommer ihåg på rak arm är väl stora diesel ur, vräkiga citizen samt några riktigt dåliga fake rolex och en hubbe. Faketona och big bangg
 

Ako

Rolex
2-Faktor
Enligt artikeln hade tydligen Thomas denna...
image.jpg


Inte så mycket gangster i min bok, men lite kul faktiskt....
 

icalle

Friends of KS
dusu9e6e.jpg

Klicka runt lite på lokaltidnings kommentarer och hamna på det här geniets profil på fb.
Dät hitta jag denna, är det en breitling som sitter upp och ner?
Kanske fel tråd, men men.
Hoppas den är fejk bara.

Skickat från min D5503 via Tapatalk
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
dusu9e6e.jpg

Klicka runt lite på lokaltidnings kommentarer och hamna på det här geniets profil på fb.
Dät hitta jag denna, är det en breitling som sitter upp och ner?
Kanske fel tråd, men men.
Hoppas den är fejk bara.

Skickat från min D5503 via Tapatalk

Ja det får man verkligen hoppas. Hade han fler bilder på den?
 

Erik1

Patek
2-Faktor
http://www.expressen.se/kvallsposten/mc-gangens-lyxliv--en-bluff-de-bara-latsas/
KLOCKBRÅKET. Den exklusiva Breitling-klockan såldes i november förra året av Kronofogden för 18 200 kronor – trots att Thomas Möller hävdar att den inte är hans. Klockan beslagtogs när Möller stoppades i en poliskontroll 2012, men han har hela tiden hävdat att den tillhör en vän.
645@70.jpg

Den beslagtagna klockan (äkta?)
645@70.jpg

"Bevis" på att det inte var Möllers klocka. Inte ens samma modell och en fejk :D
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
http://www.expressen.se/kvallsposten/mc-gangens-lyxliv--en-bluff-de-bara-latsas/
KLOCKBRÅKET. Den exklusiva Breitling-klockan såldes i november förra året av Kronofogden för 18 200 kronor – trots att Thomas Möller hävdar att den inte är hans. Klockan beslagtogs när Möller stoppades i en poliskontroll 2012, men han har hela tiden hävdat att den tillhör en vän.
645@70.jpg

Den beslagtagna klockan (äkta?)
645@70.jpg

"Bevis" på att det inte var Möllers klocka. Inte ens samma modell och en fejk :D
Om den översta är äkta skäms jag å Breitlings vägnar
 

CLT

Rolex
http://www.expressen.se/kvallsposten/mc-gangens-lyxliv--en-bluff-de-bara-latsas/
KLOCKBRÅKET. Den exklusiva Breitling-klockan såldes i november förra året av Kronofogden för 18 200 kronor – trots att Thomas Möller hävdar att den inte är hans. Klockan beslagtogs när Möller stoppades i en poliskontroll 2012, men han har hela tiden hävdat att den tillhör en vän.
645@70.jpg

Den beslagtagna klockan (äkta?)
645@70.jpg

"Bevis" på att det inte var Möllers klocka. Inte ens samma modell och en fejk :D
Ser så fel ut....
 
Topp