Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Krog i Halmstad?

Diskussion i 'Lifestyle' startad av Joakim, 25 september 2016.

1. Joakim
    Trådstartare

Joakim Borgare

Ska en sväng till Halmstad om några veckor. Var kan användas äta anständigt en lördagskväll?

2. sjstrm

sjstrm Stadsbo

Halmstad är rätt trött vad de gäller restauranger...
    Kolla in Bistro Jarlen, Hummör, Pios, Fridolfs eller Brasserie collioure ... Dessa anser jag är dem som kan leverera Ok mat :)

3. Joakim
    Trådstartare

Joakim Borgare

Anade att det var lite "trött", White guide var tomt.....men om man vill ha en köttbit som inte är kremerad och ett glas hyfsat rött, vad säger du då?.tack på förhand

4. sjstrm

sjstrm Stadsbo

Kolla med Brasseri, ligger strax utanför city. Med det sagt ca 2min promenad ;) Annars Hummör mitt i city :)!

Joakim gillar detta.
  5. uppkorkat

uppkorkat Stadsbo

Från:
    GÖTEBORG
    Brasserie Collioure kan jag verkligen rekommendera!

Joakim gillar detta.
  6. Alekskr

Alekskr Bonde

Från:
    Halmstad
    Kom förbi Ristorante Buongusto om du vill avnjuta italiensk mat!

Joakim gillar detta.