Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Krona till svärfars Seiko

Diskussion i 'Vintage' startad av appaz, 2 juli 2016.

1. appaz
    Trådstartare

appaz Torpare

Hej!

Är det någon som vet var jag kan få tag i en krona till denna? Behöver inte vara original!

image.jpeg image.jpeg image.jpeg

Tack på förhand!

David

Martin Lovasz gillar detta.
  2. månljus

månljus Präst

Från:
    Stockholm
  3. Martin Lovasz

Martin Lovasz Borgare

Från:
    Göteborg
    En fin gammal 77:a. Inga konstigheter här utan det skall vara en standard tunn Japansk krona och sådana finns i massor men man måste ta ut bommen så man kan låsa fast den nya kronan på den.

Glaset behöver slipas och poleras och hela klockan rengöras så blir den som ny igen. :)

Senast ändrad: 2 juli 2016
  4. rogart-63

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Här är alla delar som sitter på din klocka? Ja nästan ialafall? Kolla vilken krona och googla om nåt kommer upp? sen är det bara att beställa? kanske kan cousinsuk ha hemma? http://boley.de/referenz/seiko/12362?search=5Y23-7000
    Är du snäll? Ska göra en beställnig från scothwatces i USA. Dom hade hemma? Om dom bara svarar på mailet jag skicka så kan jag lägga till din krona där?

BoEtt, eriksson850 och Martin Lovasz gillar detta.
  5. Martin Lovasz

Martin Lovasz Borgare

Från:
    Göteborg
    De är på semester och kommer tillbaks the 24 Juli.

rogart-63 gillar detta.
  6. rogart-63

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    O fy . Då förstår jag varför dom inte svarar . Ja ja .