Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Kronan sticker ut, varför?

Diskussion i 'Diskussion' startad av SSL, 30 december 2013.

1. SSL
    Trådstartare

SSL Friends of KS

Från:
    Blåkulla
    Kronan sticker ut lite och jag har frågat mig själv varför, men inte fått nåt vettigt svar. Så tänkte testa här, då. Var och kollade på samma modell och alla såg likadana ut. Kan det finnas en anledning till varför? Varför gör man annars en för stor krona som inte får plats?

16610 gillar detta.
  2. 16610

16610 Baron

Från:
    BORÅS
    Vad är det för klocka? Antar för att det ska vara lätt att winda och ställa tiden även om man har korvfingrar;)

3. Boris Balkan

Boris Balkan Fark you!

Du har falkögon. Det där är mycket riktigt en SEIKO sausage fingers 2000 mark 13. I sitter ett fantastiskt egenutvecklat P0lsaurverk med 64 juveler. State of the art helt enkelt.:cigar:

16610, Nexus, Icaras och 3 andra gillar detta.
  4. SSL
    Trådstartare

SSL Friends of KS

Från:
    Blåkulla
    Tid Watches är det.

5. SSL
    Trådstartare

SSL Friends of KS

Från:
    Blåkulla
    Inget att störa sig på egentligen, men jag e så satans pedantisk. Men jag diggar klockan så kommer bara köra på. Intressant att veta varför dom gjort som dom gjort bara.

Helvete va folk det är på systembolaget.

16610 gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield