Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tillbakadragen Kronograf för runt tusenlappen

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Ruskprick, 5 juli 2013.

1. Ruskprick
    Trådstartare

Ruskprick Friends of KS

Tjo!

Inte haft någon kronograf på väldigt länge, vet heller inte riktigt vad jag vill ha mer än att jag måste skaffa ett par :) Tror dock att jag behöver ha 40-44 mm!

Skicka PM eller skriv här så tar jag mig en titt! Behöver lite inspiration :banghead:

2. Scaramanga

Scaramanga Friends of KS

Från:
    Norrland
    Du får lita på EBAY helt enkelt. Med lite tur så hittar du en halvdan filippinpolerad Seiko för en tusing ;)

3. Ruskprick
    Trådstartare

Ruskprick Friends of KS

Isåfall lutar det mer åt någon ny Seiko quartz.. Men ja, självklart "scannas" ebay titt som rätt :)

4. medinfoto

medinfoto Präst

Från:
    Borås
    Kronograf för en tusing, blir nog en kvartsare.

SND255P1 kanske?

5. Ruskprick
    Trådstartare

Ruskprick Friends of KS

Jo, i stort sett garanterat en kvartsare kan man väl säga :)

Den såg fin ut, är dock ute efter något mindre plottrigt!

6. Jockinho

Jockinho Friends of KS

Från:
    Motala
    Som att svära i kyrkan för många men alpha har lite daytona (vintagevarianten) plankningar för ca 1000kr. Dock bara 39mm utan krona men i övrigt fina klockor med helt okej seagull verk.

En gammal bild på en jag haft.

http://forumbilder.se/images/4c12010113539053f.jpg

7. Ruskprick
    Trådstartare

Ruskprick Friends of KS

Tack för tipset, precis den typ av udda fåglar som jag missar när jag kikar runt själv :)

8. medinfoto

medinfoto Präst

Från:
    Borås
    SSB035P1 eller SNDC45P1? :)

Sjöö Sandström Royal Straps