• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kronografer från 70-talet

DiscoPapa

Rolex
2-Faktor
Dagens vinnare på bildgoogle:

IMG_3303.jpg


Så himla trevlig. Hade lirat fint med min andra Movado.
 

essGunnar

Audemars
2-Faktor
IMG_3925.JPG

Så här ser min ut än så länge. Varför väljer folk att skicka med FedEx? De är ju så odugliga att få leverans från.
 

essGunnar

Audemars
2-Faktor
IMG_3958.JPG
Trevlig och udda, vad är det för inkråm i boetten?
Inkråm= material? Den är i rostfritt .
Grym! Från Arthur? Kikade på den förut.
Tack! Japp, det är säkert den du kikat på. Jag är svinnöjd, tickar alla mina boxar, färgglatt 70-talig och panda. Var lite suspekt på att den var i så fint skick men det är troligtvis för det var nån osäljbar noname. Det har säkert varit nån slags profilprodukt för boettsidan är graverad med ett Continental däck varumärke.
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
IMG_3958.JPG

Inkråm= material? Den är i rostfritt .

Tack! Japp, det är säkert den du kikat på. Jag är svinnöjd, tickar alla mina boxar, färgglatt 70-talig och panda. Var lite suspekt på att den var i så fint skick men det är troligtvis för det var nån osäljbar noname. Det har säkert varit nån slags profilprodukt för boettsidan är graverad med ett Continental däck varumärke.

Inkråm = verk.
...skulle tro att det var vad som syftades i alla fall.
 
Topp