• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hotshot

Birkhel

Rolex
2-Faktor
Mött upp krostiffer F2F och gjort ett byte med lite pengar emellan. Trevligt snack och inga problem!
Goodguy!
 

blyton

Cartier
2-Faktor
Köpt en SS Royal Steel av Kristoffer f2f. Mycket nöjd med smidig affär och klocka enligt beskrivning. Rekommenderas varmt, 100 % GG.
 

MAGNETO

Omega
Det blev tyvärr aldrig någon affär p.g.a. ofrivilligt krångel från min sida. Kristoffer hanterade allt exemplariskt och blir därför en solklar goodguy i min bok. Jag hoppas vi kan göra affärer i framtiden.
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Sålt en EXP2, fungerade som väntat alldeles exemplariskt.

Goodguy.
 

Consensus

Omega
Jag har köpt en 114200 av @Hotshot F2F, med frun som bulvan. Allt enligt regelboken. Trevligt möte enligt den äkta hälften och bra kontakt via mess. Helt klart en 100% Goodguy!
 

Eddie76

Breitling
Köpte en Tudor BB36
Väldigt smidig affär och klockan var som beskrivet.
Bra kommunikation, gör gärna fler affärer i framtiden :)
 

S.N

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Genomfört en bytesaffär i 20 k-klassen med @Hotshot samt träffat denne gentleman många gånger tidigare. Alltid lika trevligt! 100% GG.
 

Marioo

Omega
Köpte en Zenith tidigare i år av Hotshot och det var snabb och tydlig kommunikation, sen att klockan var bättre skick än jag förväntade mig gjorde inte saken sämre.. :angel:
Genuint trevlig och mån om att det ska vara en bra affär för bägge parter. 100% GG
 
Topp