• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS är ÖVERALLT!!!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det är inte bara AIK:are som kan säga så..
Som många av er redan vet så har RicVin varit på turné idag...(som vanligt..)
image.jpg

Första GTG tillfället var lunch i Borås där jag träffade Pounti och hans DD.
Underbar klocka!
image.jpg
image.jpg


Sen blev det lite egentid då mina KS bröder i Göteborg hade svårt att komma loss..
image.jpg

Aurum kom förbi en stund så vi passade på att kila in och titta på Bergströms nyrenoverade butik. Aurum hade brådis att köpa ett batteri till ngn parfym/smyckesklocka och jag var törstig. Så några bilder bidde det inte;-) Men det var trevligt att träffas !!

Efter en liten vätskepaus till så styrde en snål gammal man sina steg till hotellet för att dinera på egen hand. Givetvis för att även dra nytta av den obligatoriska rabattchecken;-)
När jag fått in maten så sneglar jag över på bordsgrannen och ser en Sub m lugghål.. Hmm! Måste vara en KSare tänkte jag. När han sen viker upp datorn och börjar tråla Klocksnack så var det inget att tveka om... Gled lite snyggt över och presenterade mig:)
Kul att träffas WHU !!
image.jpg

Skam den som ger sig! Det GÅR att få till en GTG ÖVERALLT!!
image.jpg
 

Sputniq

Panerai
Härlig dag! Var också inne i stan under dagen, kikade in på Jarl Sandin dock istället för Bergströms :)
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Ha ha fan vad coolt att bara snegla på nån och så är det en KSare!

Jag såg en kille på väla för ett tag sedan med en riktigt fin pepsi gmt. Tänkte att det måste vara en KSare men vågade så klart inte gå fram, skulle ju eg vara lite stalker varning på det men nästa gång gör jag nog fan det iaf.
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Du ser ut att ha haft en grym dag! Riktigt kul att kunna träffa en KSare sådär spontant i en hotellbar. Tack för en trevlig lunch för övrigt :)
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Haha helt sjukt, första gången jag blir uppraggad av min bordgranne!
Tack RicVin, för ett trevligt snack, det gör jag gärna om.
Tror hotellpersonalen visste om det hela tiden, det visade sig nämligen att vi fått rummen mitt emot varann......
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Smart daviden! Nu vet jag vad jag kan göra med nyckelbanden..;-)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Haha...Grymt RicVin och trevlig berättelse, nu får du se till att komma upp på jobb i dalarnas också, jag bjuder på lunch kompis ;)!
 
Topp