• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS 1-årsfest - Anmälningsinfo!

StrawberryFields

Sir Notalot
Fuck me... måste lämna återbud om det inte går att flytta festen. Men flickvän sen typ tre veckor tillbaka har tydligen den dåliga smaken att fylla år den helgen. Vad säger ni om att flytta 1 års festen en vecka framåt? För hon såg inte så road ut när jag kläckte att jag tänkte fira att ett forum fyller år istället för att fira henne... kvinnor.. :banghead:
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Blir svårt att fira henne i Amsterdam på fredagen och sedan fira med er i sthlm dagen efter. Det som suger lite extra hårt är att jag ska spendera både helgen innan och efter i sthlm... förfest lördagen innan? Kommer inte alls bli bittert att se bilderna från festen :grumpy:
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor

Ricrob

Patek
Grymt vänligt om alla som anmält sig och betalat, men inte kan komma, erbjuder sin plats till någon annan! Man jag uppfattade Ricrobs uppmaning att i första hand betala det man anmält sig till och inte som en förfrågan om man kan komma på kalaset eller inte.
Ja, det stämmer bra det. Som det står i anmälningsinformationen så är anmälan bindande, eftersom ett kalas av den här kalibern är inget man kan rodda ihop dagen innan och då anpassa till antal deltagare. Som alla förhoppningsvis förstår, så har planering, bokningar och allt runt omkring festen påbörjats sedan länge efter det altal gäster som ANMÄLT sig.
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
Grymt vänligt om alla som anmält sig och betalat, men inte kan komma, erbjuder sin plats till någon annan! Man jag uppfattade Ricrobs uppmaning att i första hand betala det man anmält sig till och inte som en förfrågan om man kan komma på kalaset eller inte.
Detta är helt korrekt uppfattat. Bara för att förklara lite så har vi kostnader som inte minskar bara för att antalet går ner, vår budget är baserad på antalet anmälda. Där av texten i anmälan som gör varje persons anmälan bindande, det är inte för att jävlas som vi skrev på detta viset.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Detta är helt korrekt uppfattat. Bara för att förklara lite så har vi kostnader som inte minskar bara för att antalet går ner, vår budget är baserad på antalet anmälda. Där av texten i anmälan som gör varje persons anmälan bindande, det är inte för att jävlas som vi skrev på detta viset.

Vilket torde innebära att folk som anmält sig men nu hoppar av får vackert betala 500 kr ändå.
 

Josef B

Bestraffaren
Uppdaterad lista med de som har betalat. De som har (B) är bekräftade och har betalat. Konstigheter med inbetalningar och nya anmälningar tas via PM snarast!

Porsan
Josef B
Målarn
Ricrob
Masterkiller

jakob.dala
Spencer
Denke
daviden

1. Jaganata (B)
2. Wollen (B)
3. Davvan (B)
4. Fryken (B)
5. leben (B)
6. Ariste (B)
7. Micke Ni (B)
8. Aquaracer (B)
9. Garfield (B)
10. Ricvin (B)
11. urinvånaren (B)
12. tim.stockholm (B)
13. BME (B)
14. TKVF (B)
15. EKMIKAEL (B)
16. Pappi (B)
17. JakobZ (B)
18. danne10 (B)
19. Martinhook (B)
20. Erikgbg (B)
21. meo_swe (B)
22. micke_s (B)
23. MKRGG (B)
24. emilarne (B)
25. Tobbe (B)
26. JS_80 (B)
27. plattfot (B)
28. easy rider (B)
29. kahler (B)
30. Fabian (B)
31. captainoats (B)
32. Rickard (B)
33. Gentle_Giant (B)
34. StrawberryFields (B)
35. kettil (B)
36. MartinSwE
37. Nexus (B)
38. Rille (B)
39. Karlsson (B)
40. Asplund (B)
41. JoberMan (B)
42. Rior (B)
43. Vikgul (B)
44. Desmond_Malone (B)
45. Rozzy (B)
46. Molle (B)
47. Tobbe-i-Etuna (B)
48. John R (B)
49. Guinness (B)
50. erolorhun (B)
51. MJ24 (B)
52. LongCon (B)
53. Mkarlsson (B)
54. Micke B (B)
55. Gavve (B)
56. Ariste (B)
57. max (B)
58. Af Sjodahl (B)
59. Jokkmokkswe (B)
60. Dalomo (B)
61. Obeedoobe (B)
62. Wii (B)
63. gruby (B)
64. Aurum (B)
65. theargonaut (B)
66. konkas (B)
67. Da_Ni (B)



.
 

Ricrob

Patek
Jaha pojkar! De som tänker att jag snart kommer ge mig kan släppa den tanken nu, jag ger mig aldrig! Nästa vecka påbörjas hembesöken, så se till att ha en femhunka och mandelkubbar hemma MartinSWE, danne10 och micke_s!

Edit: Lägger till en bild på mig så ni inte tror att det är Jehovas som knackar på, för då kanske ni inte öppnar dörren.

Q8KgTpD.jpg
 
Topp