• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS 1-årsfest - Anmälningsinfo!

Fabian

Patek
2-Faktor
Ricrob!! pengarna är nu inne på Josef B's konto så vore tacksam om du kunde skriva in mig på listan bland betalande!! dumt att behöva skämmas mer än nödvändigt...


Ouuppss.... hitta mitt namn i listan. vi ses snart allihopa!
 

John R

Panerai
Jaha pojkar! De som tänker att jag snart kommer ge mig kan släppa den tanken nu, jag ger mig aldrig! Nästa vecka påbörjas hembesöken, så se till att ha en femhunka och mandelkubbar hemma MartinSWE, danne10 och micke_s!

Edit: Lägger till en bild på mig så ni inte tror att det är Jehovas som knackar på, för då kanske ni inte öppnar dörren.

Q8KgTpD.jpg

Om inte jag får tillbaka min nycklar från byggföretaget som renoverat min ateljé på måndag så tänkte
jag höra efter om man kan anlita dig som nyckelindrivare?
Känns som jag då kan lyckas få tillbaka både över och underlåsnycklarna :)

/John R
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Hehe...var nog lite onykter igår :happyhappy: ser jag, har räknat lite fel men det beror ju på hur man vill räkna ner mera. Idag så är det iaf 28 dagar KS-FEST :arghh:, på tok för många dagar kvar tycker jag pesonligen :wtf: .
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Jag tror att vi stackare som missar denna episka tillställning förväntar sig en festspecial av KS-bladet. För du ska väl närvara chefredaktör yonsson?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag tror att vi stackare som missar denna episka tillställning förväntar sig en festspecial av KS-bladet. För du ska väl närvara chefredaktör yonsson?

Faktiskt inte. Jag bor inte i STHLM och jag hatar folk. :)
Men om någon orkar PMa bilder och lite info, så kan jag slänga ihop något. Utgår dock ifrån att det kommer komma upp någon typ av live-tråd.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Faktiskt inte. Jag bor inte i STHLM och jag hatar folk. :)
Men om någon orkar PMa bilder och lite info, så kan jag slänga ihop något. Utgår dock ifrån att det kommer komma upp någon typ av live-tråd.

Haha...det gör jag också, men jag vill inte missa chansen och träffa alla likasinnade idioter :rolleyes::angel:;)
 
Topp