• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS <3 BARNCANCERFONDEN

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Såg precis ICAs reklamfilm för denna vecka vilket fick mig att tänka på @Desmond_Malone fantastiska tråd och insamling till Barncancerfonden.

http://www.barncancerfonden.se/16781/

Vi är många här som ständigt bidrar men tänkte bara påminna er om insamlingen och be er göra en extra insats, det gör skillnad. Många bäckar små kan leda till stora saker i slutändan. Nästan alla av oss har någon nära som gått bort av eller överlevt denna sjukdom efter krigande med återbesök på sjukhuset och cellgiftsbehandlingar.
Nu kör vi Oktober ut iaf och försöker skramla in så mycket som möjligt och bidrar så gott vi kan. Stora som små bidrag, allt räknas!

"Om det gör någon skillnad överhuvudtaget så är det värt det."

För att hålla detta relativt klockrelaterat så skänker jag något klockrelaterat bara som en liten gest till alla som bidrar med över 1000kr.
Kan vara allt ifrån ett nato, klockbok eller klockpouche osv, tror ni förstår.
Bara att posta en bild på kvittot i tråden och skicka ett PM med info om vart jag ska skicka till.


image.png
 
Senast ändrad:

Scipio

Patek
2-Faktor
Fan
Såg precis ICAs reklamfilm för denna vecka vilket fick mig att tänka på @Desmond_Malone fantastiska tråd och insamling till Barncancerfonden.

http://www.barncancerfonden.se/16781/

Vi är många här som ständigt bidrar men tänkte bara påminna er om insamlingen och be er göra en extra insats, det gör skillnad. Många bäckar små kan leda till stora saker i slutändan. Nästan alla av oss har någon nära som gått bort av eller överlevt denna sjukdom efter krigande med återbesök på sjukhuset och cellgiftsbehandlingar.
Nu kör vi Oktober ut iaf och försöker skramla in så mycket som möjligt och bidrar så gott vi kan. Stora som små bidrag, allt räknas!

"Om det gör någon skillnad överhuvudtaget så är det värt det."

För att hålla detta relativt klockrelaterat så skänker jag något klockrelaterat bara som en liten gest till alla som bidrar med över 1000kr.
Kan vara allt ifrån ett nato, klockbok eller klockpouche osv, tror ni förstår.
Bara att posta en bild på kvittot i tråden och skicka ett PM med info om vart jag ska skicka till.


image.png
Fantastiskt bra, jag ska bidra.
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Tycker att Hoffas bidrag borde uppmärksammas lite mera, samt att inte glömma läderbandet du auktionerade ut i kväll i föremån för BCF! (pengarna är inbetalda och tack för ett schysst band till pannan)
Verkligen. Väldigt väldigt generöst! Känns som tråden föll snabbt i glömska tråkigt nog..
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Gillar verkligen den här privata typen av insamlingar där det inte finns något vinstsyfte :)
Avskyr däremot när företag, som ICA, ska tjäna pengar på en sjukdom :mad:
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Gillar verkligen den här privata typen av insamlingar där det inte finns något vinstsyfte :)
Avskyr däremot när företag, som ICA, ska tjäna pengar på en sjukdom :mad:
Ica donerar sjukt mycket pengar till rosa bandet. 1% av omsättningen i oktober från alla butiker går till rosa bandet och utöver det så har dem ju rosa bandetmärkta varor som en slant av går till rosa bandet. Ser inte hur det kan finnas något dåligt med det
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Ica donerar sjukt mycket pengar till rosa bandet. 1% av omsättningen i oktober från alla butiker går till rosa bandet och utöver det så har dem ju rosa bandetmärkta varor som en slant av går till rosa bandet. Ser inte hur det kan finnas något dåligt med det
Om ICA hade haft ett genuint intresse av att hjälpa hade de skänkt 1% rakt av utan att samtidigt tjäna en massa extra pengar på reklamkampanjen och rosa varor.

Men vi behöver inte ta den diskussionen i den för övrigt fina tråd! :)
 
Topp