• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS:are på Swedbank HQ?

Jag sitter också nära Swedbank och vet fler som gör det. Det har varit ett par mindre GTGs nere i Sumpan, så om du kan tänka dig att utöka sökområdet så finns det nog fler som kan tänkas dyka upp. :)

Absolut kan jag tänka mig det, jag diskriminerar ingen.

Tanken var bara att för sakens skull kolla om det fanns några KS:are i huset efter att ha sett några bilder från utsidan av huset.
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jobbar iofs centralt i stockholm men åker pendeln förbi sumpan i stort sett varje dag, en lunch GTG kanske blir tajt men en AW/GTG i sumpan är jag helt med på!
 
Hörrni, jag och Pistol_Pete tänkte luncha på Restaurang S i Sundbyberg kommande onsdag. Om nån av er vill hänga på så hojta.

Vore ju skitkul med en lunch-GTG.
 

Pistol_Pete

Panerai
Hörrni, jag och Pistol_Pete tänkte luncha på Restaurang S i Sundbyberg kommande onsdag. Om nån av er vill hänga på så hojta.

Vore ju skitkul med en lunch-GTG.
Instämmer helhjärtat!
Vi hade egentligen bara tänkt käka och snacka erfarenheter kring Tudor service men om någon annan KS:are vill haka på är ni hjärtligt välkomna!

Restarurang S som sagt.
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
På sätt och vis.
Bor och jobbar i Gbg men är centralt anställd. Brukar vara där nån gång i månaden var där uppe igår senast.
 

H-O-A

Breitling
Mackan_108 smyger omkring på Swedbank fortfarande, jag har avtjänat min tid där, tror jag kom upp i lite drygt 500 dagar
 
Topp