• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS bjuder in till GTG i GBG 24/10

hans

Petrus Kenicius
Onsdagen den 24 oktober kommer det bli en GTG i Göteborg. Tillställningen startar 18:00 och vi kommer vara på ett centralt beläget ställe där man både kan äta och dricka. Vår sponsor Singular och Johan på TTF kommer också vara med. Vi kommer köra på samma koncept som TTF hade på sin GTG senast, d v s att platsen kommer kommuniceras ut strax före vi träffas. Mer detaljer kring detta kommer senare. Ni får gärna förannonsera ert intresse redan nu i denna tråd.

Edit 13/10: Nu är det skarp deltagarlista som gäller. Alla föranmälda har fått PM med info kring träffen. Har jag missat någon, PM'a mig ASAP.

Edit 20/10: 21/10 är sista dagen för bekräftad anmälan. Den 22/10 ska restaurangen ha deltagarantalet till sittningen.

Deltagarlista (rev 121020)
Singular - bekräftat deltagande
MRKREEK (Johan på TTF) - bekräftat deltagande
hans - bekräftat deltagande

Aurum - bekräftat deltagande
Granger9050
JesperO
David
andheg - bekräftat deltagande
vonhall - bekräftat deltagande
naggge - bekräftat deltagande
Mr_Jonas - bekräftat deltagande
Osteopaten - bekräftat deltagande
trumpetera
Nikkob - bekräftat deltagande
UlfArnold - bekräftat deltagande
Rossi
Jesper - bekräftat deltagande
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
masterkiller skrev:
Har ni några frågor angående GTG så är det bara fråga mig eller Spence, vi kan guida er... :)
Trams! Jag har ju varit på båda och i räkstaden slipper man odrägliga stekare med back... Så ja, lite tuffare är det ju i fjollträsk :lol:

Jag kommer nog förbi om man blir uppdaterad om plats...
 

JesperO

Rolex
Låter kul, blir en första för mig.
Men vem ansvarar för säkerheten när inte Spencer kan närvara (eller bokas hans muskler in oxå?).
Förresten, jag har missat vad TTF betyder.
 
JesperO skrev:
Låter kul, blir en första för mig.
Men vem ansvarar för säkerheten när inte Spencer kan närvara (eller bokas hans muskler in oxå?).
Förresten, jag har missat vad TTF betyder.

Njaa, i GBG behövs det ingen säkerhet, men jag eller Spence eller båda två kan dyka upp oanmälda närsomhelst för att göra en spotcheck att GBG GTG'na håller erfoderlig standard...
 

JesperO

Rolex
Låter bra med lite uppstyrning. Nytt jobb kanske? Resande i GTG licensiering?
Gillar skarpt vad GTG heter i bestämd plural :)
 

MartinSWE

Omega
JesperO skrev:
Låter kul, blir en första för mig.
Men vem ansvarar för säkerheten när inte Spencer kan närvara (eller bokas hans muskler in oxå?).
Förresten, jag har missat vad TTF betyder.

Skulle du låta denna bruna, muskulösa, tatuerade herre ansvara för din säkerhet?

F32F4BF0-5216-4EF0-9119-5A3EEEE13F6A-1800-000001742971EFA6.jpg
 

naggge

Panerai
Skriv upp mig!
Har bara någon olustig känsla av att det är något annat som händer den kvällen men det står ju inget i kalendern så jag är på.
 

hans

Petrus Kenicius
Nu när sthlm haft sin GTG så får vi inte glömma vår i GBG. Om mindre än en månad smäller det... :cool:
 

hans

Petrus Kenicius
Re: Sv: KS bjuder in till GTG i GBG 24/10

Vi jobbar på att hitta ett bra ställe. Vet man redan nu att man kan eller inte kan komma, får man gärna berätta så vi kan komma så nära som möjligt när det gäller antalet deltagare.
 

hans

Petrus Kenicius
Nu jag jag PM'at info till er som visat intresse för att delta. Har du inte fått ett PM eller vill vara med, dra iväg ett PM till mig.
 
Topp