• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS-bladet #13 (vecka 46)

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
13_zps497b23d2.jpg~original
utvik_zps03be39a9.jpg~original
5snabba_zps2390b265.jpg~original

Veckans notiser
Veckans huvudrubrik
Allt om hur du blir klockförsäljare

Tidigare nummer av KS-bladet

Veckans utvik _jonte

5 Snabba med Jokkmokkswe

Prenumeranter (skriv i tråden om du vill prenumerera, så taggar jag till dig från nummer)
jabla StrawberryFields Bojke maxmol Camo00 SimonML Icaras A.Gold Laurentius Scaramanga Nexus JayJay P-A gruby Jonulf Emil Galaxxy Zed Schmitza Christoffer KalleKnuda Jonaz theargonaut Mr.Chang Compiss B1884 Omen Boris Balkan Weberg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Tack för det yonsson! Och inte som förra veckan när man fick vänta hela dagen pga att vissa är på borstad match :D;):smug::cigar:.

Bra skrivet som vanligt!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Boris Balkan
Det finns inga länkar till sådant som är "insider". Det är sådant som det tipsas om via exempelvis PM. Kändes som ett övertramp att lägga ut det så jag tog bort det igen. Ber om ursäkt för snurret.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
obiwan
Hade tänkt lägga in auktionen från början, men fick för mig att den skulle avslutas idag och då kändes det lite onödigt. Kollade tråden efter att Daviden skrivet och det visade sig att så inte var fallet så då lade jag inte den.

Låter kite som en efterkonstruktion, men så är icke fallet. :)
 
Topp