• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS-bladet #30 (2014, vecka 11)

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
30_zpse124bd86.jpg

utvik_zps8bf62148.jpg

5snabba_zps039e3105.jpg


Veckans notiser
Veckans huvudrubrik
UNIKA RADHUSKLOCKOR

Veckans utvik botvidsson

5 Snabba med Dalomo

Tidigare nummer av KS-bladet

Prenumeranter (skriv i tråden om du vill prenumerera, så taggar jag till dig från nummer)
jabla StrawberryFields Bojke maxmol Camo00 SimonML Icaras A.Gold Laurentius Scaramanga Nexus JayJay P-A gruby Jonulf Emil Galaxxy Zed Schmitza Christoffer KalleKnuda Jonaz theargonaut Mr.Chang Compiss B1884 Omen Boris Balkan Weberg Sputniq hublot Micce Hebbe Sullstrom Chrisse TheSnowEater HeliDive Cyklisten _jonte Enherre Carlton Bodén Anti-Chris Dykarsjuk Kson paradis WilhelmV Bauuer Credde Denke Jacob garfield Päronkapitalist Rockenfeller Bender John R Skuggkastare Khaleesi mrMyagi MBx Frele Billierudeboy tim.stockholm toftich frere meo_swe limbotimbo 4cie Palenkovich MaxEngstrom Björklund luddviig san Jonte73 Ernesto Niclas Zackarias Dullfiere
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tack för alla positiva kommentarer! Jag brukar inte orka like-a alla inlägg eftersom det känns lite fåfängt, men idag firar KS-Bladet 30 nummer vilket firas med gratis likes till alla. :)

Jag vill passa på att tacka ledningen för att de inte stoppar mig, alla som är med i 5 snabba för bidragen, samt fotograferna för att ni hittills bjudit på era bilder. Mest av allt vill jag dock tacka KS-Bladets hängivna prenumeranter och läsare. Ett stort tack riktas även till redaktionen!!

KS-Bladet kommer att rulla på i vanlig ordning.

Carry on.
 

jabla

Sarlacc
Tack yonsson
Då blir det väl en specialartikel om 30-nummersfirandet i nästa nummer, själv kommer jag att skåla för dig i kväll och lägga upp en bild. :)
 

Icaras

Rolex
Som trogen prenumerant kan jag inte annat än tacka dig yonsson för riktigt trevlig söndagslektyr!

Det betyder att jag läst KS-bladet 30 gånger på tåget mellan Lund och Kalmar :D
 
Topp