• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS-bladet #35 (2014, vecka 16)

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
35_zpsd5794520.jpg
utvik_zpsffeb328f.jpg
5snabba_zps4558bb3a.jpg

Veckans notiser
Veckans huvudrubrik
Zenith-CEO tar över ROLEX

Veckans utvik McGyver

5 Snabba med Ekmikael

Tidigare nummer av KS-bladet

Prenumeranter (skriv i tråden om du vill prenumerera, så taggar jag till dig från nästa nummer)
jabla StrawberryFields Bojke maxmol Camo00 SimonML Icaras A.Gold Laurentius Scaramanga Nexus JayJay P-A gruby Jonulf Emil Galaxxy Zed Schmitza Christoffer KalleKnuda Jonaz theargonaut Mr.Chang Compiss B1884 Omen Boris Balkan Weberg Sputniq hublot Micce Hebbe Sullstrom Chrisse TheSnowEater HeliDive Cyklisten _jonte Enherre Carlton Bodén Anti-Chris Dykarsjuk Kson paradis WilhelmV Bauuer Credde Denke Jacob garfield Päronkapitalist Rockenfeller Bender John R Skuggkastare Khaleesi mrMyagi MBx Frele Billierudeboy tim.stockholm toftich frere meo_swe limbotimbo 4cie Palenkovich MaxEngstrom Björklund luddviig san Jonte73 Ernesto Niclas Zackarias Dullfiere Maro daviden jonas_w jakob.dala Micke Ni 80s Jonas.76 Minuteman eriksson850
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Passar på att fråga Er läsare direkt. Tycker ni jag ska dra ner storleken på bilderna? Det spelar ju ingen roll via telefon/padda, men jag upplever de stora på pc.
 

john b

Rolex
Gött. Kommer man med i KS-bladet har man iaf gjort något vettigt i veckan.

Tack Yonsson! Trevlig läsning som vanligt.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Du är förlåten kompis! Bättre ett KS-Blad i handen än inget alls. Bra jobbat som vanligt yonsson :cigar::D:nailbiting:
 

Randel

Cartier
Som nybliven medlem här inne vill jag passa på att hissa företeelsen "KS-bladet", vilken fantastiskt trevlig och underhållande idé :):)
 
Topp