• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS-bladet #39 (2014, vecka 20)

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
39_zps50d13484.jpg
utvik_zps0df3fa77.jpg
5snabba_zps6242bfc3.jpg

Veckans notiser
Veckans huvudrubrik
VANILJGLASS, SNABBAST I VÄSTERN

Veckans utvik Bingoraalf

5 Snabba med JoberMan
Tidigare nummer av KS-bladet

Prenumeranter (skriv i tråden om du vill prenumerera, så taggar jag till dig från nästa nummer)
jabla StrawberryFields Bojke maxmol Camo00 SimonML Icaras A.Gold Laurentius Scaramanga Nexus JayJay P-A gruby Jonulf Emil Galaxxy Zed Schmitza Christoffer KalleKnuda Jonaz theargonaut Mr.Chang Compiss B1884 Omen Boris Balkan Weberg Sputniq hublot Micce Hebbe Sullstrom Chrisse TheSnowEater HeliDive Cyklisten _jonte Enherre Carlton Bodén Anti-Chris Dykarsjuk Kson paradis WilhelmV Bauuer Credde Denke Jacob garfield Päronkapitalist Rockenfeller Bender John R Skuggkastare Khaleesi mrMyagi MBx Frele Billierudeboy tim.stockholm toftich frere meo_swe limbotimbo 4cie Palenkovich MaxEngstrom Björklund luddviig san Jonte73 Ernesto Niclas Zackarias Dullfiere Maro daviden jonas_w jakob.dala Micke Ni 80s Jonas.76 Minuteman eriksson850 Teknikfreak Sandkvist Randel @egberg Razamanaz Båtkocken
 

Randel

Cartier
Väldigt trevlig läsning som vanligt :) Vän av ordning ser dock snabbt att KS-bladet för sig med falsk marknadsföring då den som konjunkturläst texterna uppenbarligen är dyslektriker. Eller så är ordet "yköpt" (5 snabba med Joberman) ett nytillkommet ord i SAOL som ännu inte kommit till min kännedom.:pompus:
 

Jens

Greedo
Väldigt trevlig läsning som vanligt :) Vän av ordning ser dock snabbt att KS-bladet för sig med falsk marknadsföring då den som konjunkturläst texterna uppenbarligen är dyslektriker. Eller så är ordet "yköpt" (5 snabba med Joberman) ett nytillkommet ord i SAOL som ännu inte kommit till min kännedom.:pompus:

Hörru vän av ordning, det stavas korrekturläst och dyslektiker. Kolla SAOL om du inte tror mig!


J
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Väldigt trevlig läsning som vanligt :) Vän av ordning ser dock snabbt att KS-bladet för sig med falsk marknadsföring då den som konjunkturläst texterna uppenbarligen är dyslektriker. Eller så är ordet "yköpt" (5 snabba med Joberman) ett nytillkommet ord i SAOL som ännu inte kommit till min kännedom.:pompus:

Jag har blivit upplyst om detta, men photobucket ville inte samarbeta med mig denna gång, så korrekturläsningen är det inget fel på! Nu är det ändrat (igen):)

Hörru vän av ordning, det stavas korrekturläst och dyslektiker. Kolla SAOL om du inte tror mig!

:D
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Bra jobbat Farsan Baloo! Haha, du måste nästan utöka KS-bladet till utgivning 2ggr i veckan, finns godis man missar att läsa annars!
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Just min typ av tidning så jag skriver upp mig för en prenumeration. Keep up the good work
 
Topp