• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS-bladet #40 (2014, vecka 21)

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
40_zps2e8853fd.jpg

utvik_zpsf3d172cf.jpg

5snabba_zps7ba008cd.jpg


Veckans notiser



Veckans huvudrubrik
KS NÅR 500 000 INLÄGG

Veckans utvik Rock_N_Ron

5 Snabba med Jockinho

Tidigare nummer av KS-bladet

Prenumeranter (skriv i tråden om du vill prenumerera, så taggar jag till dig från nästa nummer)
jabla StrawberryFields Bojke maxmol Camo00 SimonML Icaras A.Gold Laurentius Scaramanga Nexus JayJay P-A gruby Jonulf Emil Galaxxy Zed Schmitza Christoffer KalleKnuda Jonaz theargonaut Mr.Chang Compiss B1884 Omen Boris Balkan Weberg Sputniq hublot Micce Hebbe Sullstrom Chrisse TheSnowEater HeliDive Cyklisten _jonte Enherre Carlton Bodén Anti-Chris Dykarsjuk Kson paradis WilhelmV Bauuer Credde Denke Jacob garfield Päronkapitalist Rockenfeller Bender John R Skuggkastare Khaleesi mrMyagi MBx Frele Billierudeboy tim.stockholm toftich frere meo_swe limbotimbo 4cie Palenkovich MaxEngstrom Björklund luddviig san Jonte73 Ernesto Niclas Zackarias Dullfiere Maro daviden jonas_w jakob.dala Micke Ni 80s Jonas.76 Minuteman eriksson850 Teknikfreak Sandkvist Randel egbert Razamanaz Båtkocken adamstlund Huntsman snoozarn Fido1 Erik1 MrRipley
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Wohooo!!!! Mitt 1:a utvik... ;)

Å 10 i två såg jag nu. Det tänkte jag inte ens på när jag tog bilden. Klockan var helt enkelt 10 i två...

Detta borde öka värdet på den klockan betydligt, va´? Den kommer snart ut på ett Köp & Sälj-forum nära dig som löser detta.
(for real!)

Snyggt jobbat som vanligt yonsson
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Tack för att du gör detta yonsson. Du förhöjer forumet med dina veckliga summeringar och det är kul att du lyfter fram en medlem varje vecka.
Det vore trevligt om frågeformuläret utvecklades och blev längre tycker jag. Jag vill veta mer när du ändå har någon på tråden. :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ja va' f-n, det gäller att passa på vid så fin publicitet!
Jag lovar en extra 100-ing till BCF om/när den säljs! Om inte Jockinho prutar för mycket vill säga... ;)
Det var mest menat som ett skämt, men det var nobelt av dig! PMa lite bilder och info OM det blir aktuellt så slänger jag ihop en sida åt dig i denna veckas eller nästa veckas KS-Bladet.
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Damn yonsson varje vecka i nio månader. Hur orkar du?
Jag uppskattar det här mer än vad du kan ana, med mitt jobb är det ofta svårt att hänga med, och då är det väldigt trevligt att få en uppdatering med de viktigaste trådarna, snyggaste bilderna och hårdaste urspårningarna. Grymt!
 
Topp