• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS-bladet #7 (vecka 40)

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
KSbladet7_zpsc17b8231.jpg


Veckans notiser
Veckans huvudrubrik - KS-ARNAS DOLDA SKATTER -
https://klocksnack.se/threads/en-tur-till-bankfacket-fan-vet-om-det-är-bra-eller-dåligt.12703/
https://klocksnack.se/threads/jag-var-till-banken-idag-så.12577/

Tidigare nummer av KS-bladet

Prenumeranter
jabla
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Hahaha...Yonsson du har gjort det igen :D, det är du och Folke Vaccin som regerar! Lika rolig och trevlig läsning som vanligt;)
 

maxmol

Panerai
Tyvärr inte ett tillräckligt häftigt namn för att man ska spela på hästen. Eller kallas den kanske något annat i tävlingssammanhang, typ 'MallanExtreme' eller 'Mallet'?

Av precis den anledningen ska vi döpa om den, men det kanske är den svåraste delningen mellan delägarna.

Jag har dock varit dålig på att bidra eftersom jag vill att en TV4 reporter ska behöver skrika otrevligheter i TV. :D
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag vill också bli prenumerant!!! Hur gör man?

Vad krävs för att bli prenumerant?

Ni har precis gjort det gubbar! (Även maxmol ) Välkomna!
Jag har känt mig väldigt privilegierad även med en prenumerant. Kändes mysigt på något sätt att veta att jabla i alla fall läste. :)

Lite OT: Mycket trafik i diskussionsdelen nu. Jag önskar att jag kunde välja att se fler trådar på förstasidan ( daviden ). Den fylls upp fort.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Ni har precis gjort det gubbar! (Även maxmol ) Välkomna!
Jag har känt mig väldigt privilegierad även med en prenumerant. Kändes mysigt på något sätt att veta att jabla i alla fall läste. :)

Lite OT: Mycket trafik i diskussionsdelen nu. Jag önskar att jag kunde välja att se fler trådar på förstasidan ( daviden ). Den fylls upp fort.
Höjer det från 25 till 30. Funkar det?
5 extra.
 
Topp