Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

KS-bladet #95 (2015, vecka 25)

Diskussion i 'Diskussion' startad av yonsson, 21 juni 2015.

1. yonsson
    Trådstartare

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Veckans notiser

Veckans huvudrubrik

Jakten på täthet

Veckans utvik @Rookie

5 Snabba med @puonti

Tidigare nummer av KS-bladet

Prenumeranter
    (Skriv i tråden att du vill prenumerera. Evig prenumeration kostar 10kr till BCF)
    @jabla @StrawberryFields @Bojke @maxmol @Camo00 @SimonML @Icaras @A.Gold @Laurentius @Scaramanga @Nexus @JayJay @P-A @gruby @Jonulf @Emil @Galaxy @Zed @Schmitza @Christoffer @KalleKnuda @Jonaz @theargonaut @Mr.Chang @Compiss @B1884 @Omen @Weberg @Sputniq @hublot @Hebbe @Sullstrom @Chrisse @TheSnowEater @HeliDive @Cyklisten @_jonte @Enherre @Carlton @Bodén @Anti-Chris @Dykarsjuk @Kson @paradis @Bauuer @Credde @Denke @Jacob @garfield @Päronkapitalist @Rockenfeller @Bender @John R @Skuggkastare @Khaleesi @mrMyagi @MBx @Frele @Billierudeboy @tim.stockholm @toftich @frere @meo_swe @limbotimbo @4cie @Palenkovich @MaxEngstrom @Björklund @luddviig @san @Jonte73 @Ernesto @Niclas @Zackarias Dullfiere @Maro @daviden @jonas_w @jakob.dala @Micke Ni @80s @Jonas.76 @Minuteman @eriksson850 @Teknikfreak @Sandkvist @Randel @egbert @Razamanaz @Båtkocken @Huntsman @snoozarn @Fido1 @Erik1 @MrRipley @Ariste @Karatekid @jhellstrom @WBergdahl @Floduttern @Holmqvist @Sjuhundra @JaTack @orre @watchwelder @jhellstrom @WBergdahl @Floduttern @Holmqvist @Sjuhundra @JaTack @orre @watchwelder @mattande @Grafton @Tictac @larmar @MrPlow @Granger9050 @Guillbert @Korwax @Jonas_ @Geparden @Pistol_Pete @TicTack @FC St. Pauli @hannes1988 @jhallb @Magnus Andersson @cab @Bulten @Hugii @JAkesson @Elfort @Limpas @Mrsheepshooter @Mforce @V @chris.f @marconimotet @jonasoscar @Auto Ola @Myndigheten @Bulten @par401 @Stomatologen @AdamST @Leif @Jensab @Damoon @Marquise @Skitunge @Hampus93 @Gummo @Savagear114 @mruhr @christian-h @Kejsaren @Dixie @Chuck @Onelund @ollkli @Snigel @Simpatico @_robban @Matts @MariaE @Portofino @mega @Anders W @Andersml @Choppe @MalmöKlockarn @Magnlar @Julian Rex @DrSbaitso @VCalmen @Philippe Stern @Pojken från Götet @wotan @Aros @Rajding @Ponlarsson @Bozz @Smulan @Donkii @Jostein Øyre @Divemaster @Patrik L. @closetplayer @Tomas Eriksson @paradis @Tarkovski @Cryssarn @Kettil @WatchIT @Chrisse @Lillen @Mattias_L @Daniel Mathisen @Nicbex @Aquaracer2 @Whitevalley @MaziK @Fixoflex @Equilibrium @bjrn @johannes11

Båtkocken, Jimpa, Obeedoobe och 17 andra gillar detta.
  2. yonsson
    Trådstartare

Från:
    GBG
    Vill du prenumerera? Trevligt! Sätt in 10kr till BCF och skriv därefter i tråden att du vill prenumerera.

adress gillar detta.
  3. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Tackar!
    Har uppenbarligen haft för mycket fritid så uppdateringsbehovet var större än vanligt. :)

yonsson gillar detta.
  4. Rookie

Rookie Borgare

Oj, det hade jag definitivt inte räknat med när jag tog den bilden. Jag brukar mest sucka och tycka att jag är allmänt värdelös varje gång jag knäpper en bild :D

Hur som, tack så mycket! Jag slängde dessutom precis in 50 riksdaler till BCF, så signa gärna en prenumeration :)

Weasel, yonsson och jabla gillar detta.
  5. svesam

svesam Friends of KS

Från:
    Höga Kusten
    Tack för ett utmärkt nummer, hade missat en denna vecka...

yonsson gillar detta.
  6. Folke08

Folke08 Bonde

Från:
    Stockholm
    Jag skickade precis 20 kr till BFC och vill också börja prenumerera på bladet.:)

yonsson gillar detta.
  7. adress

adress Friends of KS

Från:
    Segeltorp
    Har precis satt in 20kr till BCF - men i mitt förnamn - och prenumererar gärna på bladet.
    Får väl betala in igen i morgon med mitt " alias" :pompus:

yonsson gillar detta.
  8. Holmqvist

Holmqvist Friends of KS

Från:
    Södraste Sverige
    Varför får jag inte någon notis när bladet kommer längre? Vill ju inte riskera att missa det. :)

9. closetplayer

closetplayer Friends of KS

Från:
    Malmö
    Instämmer, samma här..

10. yonsson
    Trådstartare

Från:
    GBG
    Ingen aning faktiskt. Säg till om det inte funkar när nästa nummer släpps så får Daviden kika på det. :)

11. wotan

wotan Borgare

Från:
    stockholm
    Jag fick inte heller ngn notis så nu ligger jag härhemma och gråter:(

yonsson gillar detta.
  12. Holmqvist

Holmqvist Friends of KS

Från:
    Södraste Sverige
    När är det dags för nästa nummer??

13. Mekmek