• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS-bladet #96 (2015, vecka 26)

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
96_zpsddsczwr6.jpg

utvik_zpseapxwr2h.jpg

5snabba_zpsubqaxtqw.jpg
Veckans notiser

Veckans huvudrubrik
Nytt eller begagnat

Veckans utvik @Ville_W

5 Snabba med @cultshit


Tidigare nummer av KS-bladet

https://klocksnack.se/search/110384..._only]=1&c[user][0]=48&c[user_content]=thread

Prenumeranter (Skriv i tråden att du vill prenumerera. Evig prenumeration kostar 10kr till BCF)
@jabla @StrawberryFields @Bojke @maxmol @Camo00 @SimonML @Icaras @A.Gold @Laurentius @Scaramanga @Nexus @JayJay @P-A @gruby @Jonulf @Emil @Galaxy @Zed @Schmitza @Christoffer @KalleKnuda @Jonaz @theargonaut @Mr.Chang @Compiss @B1884 @Omen @Weberg @Sputniq @hublot @Hebbe @Sullstrom @Chrisse @TheSnowEater @HeliDive @Cyklisten @_jonte @Enherre @Carlton @Bodén @Anti-Chris @Dykarsjuk @Kson @paradis @Bauuer @Credde @Denke @Jacob @garfield @Päronkapitalist @Rockenfeller @Bender @John R @Skuggkastare @Khaleesi @mrMyagi @MBx @Frele @Billierudeboy @tim.stockholm @toftich @frere @meo_swe @limbotimbo @4cie @Palenkovich @MaxEngstrom @Björklund @luddviig @san @Jonte73 @Ernesto @Niclas @Zackarias Dullfiere @Maro @daviden @jonas_w @jakob.dala @Micke Ni @80s @Jonas.76 @Minuteman @eriksson850 @Teknikfreak @Sandkvist @Randel @egbert @Razamanaz @Båtkocken @Huntsman @snoozarn @Fido1 @Erik1 @MrRipley @Ariste @Karatekid @jhellstrom @WBergdahl @Floduttern @Holmqvist @Sjuhundra @JaTack @orre @watchwelder @jhellstrom @WBergdahl @Floduttern @Holmqvist @Sjuhundra @JaTack @orre @watchwelder @mattande @Grafton @Tictac @larmar @MrPlow @Granger9050 @Guillbert @Korwax @Jonas_ @Geparden @Pistol_Pete @TicTack @FC St. Pauli @hannes1988 @jhallb @Magnus Andersson @cab @Bulten @Hugii @JAkesson @Elfort @Limpas @Mrsheepshooter @Mforce @V @chris.f @marconimotet @jonasoscar @Auto Ola @Myndigheten @Bulten @par401 @Stomatologen @AdamST @Leif @Jensab @Damoon @Marquise @Skitunge @Hampus93 @Gummo @Savagear114 @mruhr @christian-h @Kejsaren @Dixie @Chuck @Onelund @ollkli @Snigel @Simpatico @_robban @Matts @MariaE @Portofino @mega @Anders W @Andersml @Choppe @MalmöKlockarn @Magnlar @Julian Rex @DrSbaitso @VCalmen @Philippe Stern @Pojken från Götet @wotan @Aros @Rajding @Ponlarsson @Bozz @Smulan @Donkii @Jostein Øyre @Divemaster @Patrik L. @closetplayer @Tomas Eriksson @paradis @Tarkovski @Cryssarn @Kettil @WatchIT @Chrisse @Lillen @Mattias_L @Daniel Mathisen @Nicbex @Aquaracer2 @Whitevalley @MaziK @Fixoflex @Equilibrium @bjrn @johannes11 @Rookie @Folke08 @adress

PS. INGET KS-BLADET VECKA 27. DS.
 
Senast ändrad:

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vill du prenumerera? Trevligt! Då så sätter du in 10kr till BCF och DÄREFTER skriver du i tråden att du vill prenumerera.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fick ni ingen notis om detta nummer trots att ni är prenumerant så säg till.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Du kan tagga många, men enbart de 5 första får notis. En ny inställning ser jag nu. Makes sense, men den är lite lågt satt.
Jag kommer höja den till max 20 per meddelande.
Men mina prenumeranter då? Kan jag inte få leva på undantag om jag flirtar lite och säger något fint om Glycine? ;)
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Brukade få notiser i början (riktigt i början) men fick ingen nu. Men bladet är eminent som vanligt :)
 

Geparden

Audemars
Vad är en tidning utan dess prenumeranter?
Känns som många kommer missa nr i "bruset" om notis inte dyker upp :sorry:.
Tack som vanligt yonsson!
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Jag vill prempa! Har betalt in tian till bcf. Såg också att jag ligger efter med inbetalningarna då jag köpt massor med klockor sedan jag reggade mig här.
 
Topp