• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS dåligt för plånboken...

Det är väl ingen nyhet att vårt gemensamma intresse inte är speciellt plånboks-vänligt men nu togs det till en ny nivå...

Medans jag skrev mitt senaste inlägg la min Panerai 311 av :(, några tips? Jag skruva upp den i morse och sen bara stannade den en stund senare.

Några tips?
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Du kanske tror att du drog upp den?... Eller så har fjädern gått. Hur gammal är klockan?
 
På min gamla PAM112 så gick fjädern av, lämnade in den till Nymans och det kostade typ 800 att fixa den, men det var ju inte deras egna inhouseverk så det kanske är dyrare på dom nya...
 

ozzyozzy

Cartier
Det är väl ingen nyhet att vårt gemensamma intresse inte är speciellt plånboks-vänligt men nu togs det till en ny nivå...

Medans jag skrev mitt senaste inlägg la min Panerai 311 av :(, några tips? Jag skruva upp den i morse och sen bara stannade den en stund senare.

Några tips?


Var det alltså skrivandet av inlägget som förstörde klockan? Damn you KS!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Äh, se det som ett indirekt sparande med vissa underhållskostnader så känns det bättre.
 
Topp