• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS egna kalender 2015 Publicera era bilder!

Onelund

Rolex
Några nya inlagda.


Håller på att förhandla med tryckeriet om priser, har dock lite problem då jag inte har en aning om hur många man kan sälja. De vill nämligen veta upplaga för att beräkna pris.

Vad tror ni? Hur många törs man beställa?
 

Smack

Omega
Några nya inlagda.


Håller på att förhandla med tryckeriet om priser, har dock lite problem då jag inte har en aning om hur många man kan sälja. De vill nämligen veta upplaga för att beräkna pris.

Vad tror ni? Hur många törs man beställa?
Kan du inte bara ta upp beställningar först så du vet säkert?

Jag vill ha en ;-)
 

Onelund

Rolex
Kan du inte bara ta upp beställningar först så du vet säkert?

Jag vill ha en ;-)




Jag kan tänka mig att köpa en kalender och skänka lika mycket till barncancerfonden.



Kanske får ta in beställningar trots allt, får se hur jag gör.


Btw så ska ni inte köpa bara en, minst två per skalle, ni kommer bläddrat sönder dem innan mars är slut annars


OT
Uppdaterat med en osedvanligt tung/fet dinka
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fråga: Bör inte alla bilder ha samma orientering (stående/liggande) och samma proportioner?
 

Onelund

Rolex
Vill påminna er om att på söndag är sista dagen för inskick av bilder, sen ska samtliga bidrag dubbelkollas så de uppfyller kraven innan röstningstråden tar vid.
 
Topp