• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS-fest 2016

Gummo

Joker
2-Faktor
Tack alla för en trevlig kväll igår. Kul att träffas och prova många fina klockor jag aldrig testat innan.

Förslag till nästa tillställning är namnlappar till alla med alias i stor text och förnamn i liten....jag har svårt att minnas allas namn/alias....men det kanske/troligen är åldern i mitt fall....;)

Tack oxå för många komplimanger för min GMT 1675 som fick mycket uppskattning:)
Du menar min 1675a?
 
Vågade kolla igenom fotona från igår. Ingen mästerfotograf och kvaliteten blev ju inte högre ju längre kvällen led.....
Några törs man nog kanske dela med sig av.
image.jpeg

Otroligt jämn patina på denna 16800? Tillhörande?
image.jpeg

@Snårtas nöt tror jag, gillades stort.
image.jpeg

Ett stycke Panna ägare okänd. Saknar min ibland.
image.jpeg

@Sullstrom s kanske.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Kul att få vara del av dessa GTGn, ett stort TACK till @jakob.dala, @Spencer66 och @Denke för ett utmärkt skött GTG precis som vanligt, bra jobbat, även ett stort tack till @ERIKSON URHANDEL som visade sig vara väldigt generösa med att dela ut tre fina priser, grattis till er som vann. Även ett stort tack till er alla andra för att ni bidrog till en mycket trevlig kväll, själv blev det att åka hem och kurera sig, då jag drog på mig en förkylning, blev att bädda ner sig så fort man kom hem igår kväll inte lätt att vara kusinen från landet när man kommer till storstaden och där man får stressa arselet av sig om man skall hinna med allt :D.

Hoppas att vi syns igen på någon GTG framöver!

Mvh // Affe
 
Senast ändrad:

ZtaFfaN

Cartier
2-Faktor
kusinen från landet
Men Affe, du hittade väl i alla fall TILLBAKA till hotellet?!:D
Skämt åsido, det var superkul att som grön rookie få chansen att träffa så många sköna klockintresserade nördar. Vilket gäng!
Det är inte ofta man har så kul och lära känna så många nya vänner (även du @Aquaracer2 :p) på en och samma gång!
Kan bara instämma med alla andra och tacka ledningen; @Spencer66 , @Denke och @jakob.dala för ett fantastiskt arr.
Det här har ni gjort förr va?;)
 

CyberAndre

Cartier
Jag ser redan fram emot nästa fest. Tänker ta med fler klockor och så tänker jag ha minst en på vardera handled. I värsta fall två på varje handled eftersom det ju är riktigt superknäppt och bara klockintresserade personer kan tänkas ha förståelse. :D
Idag har jag i vart fall upplyst alla mina absolut inte klockintresserade arbetskamrater om helgens aktivitet. Japp, upplysning om viktiga saker på morgonmöte. ;)
Med tillägget att jag trodde mig ha dött och hamnat i klockhimlen. Jobbar i en kvinnodominerad miljö och frågan kom kring hur fördelningen var mellan män och kvinnor på den här festen. Ja, det var typ noll (0) kvinnor, berättade jag. Och nu måste vi jobba med detta och om vi ska jobba med jämlikhet så måste de intressera sig mer för klockor, sa jag.:blackalien:
Nu har jag ju lyckan att ha världens bästa arbetskamrater och arbetsplats, de står ut med mitt i sammanhanget udda intresse. Om jag kan tvinga dem till att intressera sig för klockor, står oklart. Men jag jobbar på det. ;)
 
Topp