• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS-fest 2016

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Tänkte slinka in på Nymans Ur och kolla lite klockor, men först skall jag in på Kaplans!

image.jpeg
image.jpeg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Många intressanta och trevliga klockor!

Var intresserad av denna, men nu när jag fick hålla i den så svalnade intresset!
image.jpeg


Mysig dressklocka från Zenith, Aurum style?!
image.jpeg


Gött mos!
image.jpeg


Rolex Daytona från 2008, fullset, dock inte lika fin tavla som min, MoaHahaha!
image.jpeg


Rolex Explorer 2 från 1995 med en otroligt fin och orörd boett ser det ut som. Sitter även en liten tritium tavla i den.
image.jpeg


Sist men inte minst, auktionens kung. En Rolex Datejust Turn-O-Graph från 2003. Skicket är grymt och ha begäret blev mycket stort. Får se om man skall lägga bud på den, ligger bevakad på 30k. Klockan är nästan fullset.
image.jpeg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Bidde inget köp idag, Datejust T-O-G hade gått upp lite för mycket tyvärr för att det fortfarande skulle vara intressant. Liggande bud 35,5k.
 
  • Like
Reactions: JLW

Affe

Una vida loca
2-Faktor
En tur på Nymans Ur! Galet fina klockor det finns, är bara och köp, köp, köp....

Började med lite AP!

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg


Sen lite koll på lite snik Rolex! Men jävligt snygga i vilket fall som helst.

34mm känns helt OK.
image.jpeg


39mm.
image.jpeg


Day-Date 40mm.
image.jpeg


IWC.
image.jpeg


Sist men inte minst en grym GULD Panna.
Guld Panerai är bara så :wideyed:!

image.jpeg
 
Topp