• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS is everywhere!!!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Åkte precis hiss med RosaCasio i Örebro utan att veta om det. Får skylla på att jag är gammal och har dåligt minne. Har ju faktiskt träffats i Malmö en gång:)
Dålig planering!! GTGade ju själv igår.,
 

Knight

Cartier
Stod bredvid en man med en helgulds day-date på tunnelbanan från Kungsholmen till Medborgarplatsen igår morse. Klart man börjar undra..
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Satt själv nån meter från WilhelmV när han testcyklade dinkor hos Rob utan att veta vem det var. Veckan efter sågs vi över en fika i samband med en klockaffär och jag kände igen honom...
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Åkte precis hiss med RosaCasio i Örebro utan att veta om det. Får skylla på att jag är gammal och har dåligt minne. Har ju faktiskt träffats i Malmö en gång:)
Dålig planering!! GTGade ju själv igår.,
Och hur insåg du detta? Blev du själv igenkänd? Det vanliga pinsamma när man inte känner igen någon. Och vem är du Ricvin?
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nix... När jag som vanligt kikade in på KS vilket händer var 15:e minut så fick jag ett PM från Emil där han undrade om jag nyss åkt hiss med honom:)
Vi pratade tom, jag tyckte han verkade bekant men jag trodde vi brottats över äggröran på frukosten eller ngt...
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Nix... När jag som vanligt kikade in på KS vilket händer var 15:e minut så fick jag ett PM från Emil där han undrade om jag nyss åkt hiss med honom:)
Vi pratade tom, jag tyckte han verkade bekant men jag trodde vi brottats över äggröran på frukosten eller ngt...
Ungefär som när du pmade på Scandic, fast då hade ju jag inte haft en chans att spotta dig innan!
 

Jonte73

Audemars
Vi kan väl köra lite sillywalk när vi spottar schyssta klockor, svarar den andre med en än fånigare gång, ja då vet man :)
 
Topp