• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS medlemmar och dess klockor

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Fick bara en ide' att koppla en specifik klocka som man förknippar en viss medlem med... Okej...

Joberman - röd 1680
Molle - GS SBGE001
David - Sub 116613LB

Bara att fylla på ni andra... ;)
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Undersköterskan - Omega AT
Fryken - Omega PO
nagge - Cartier Santos
daviden - Tudor BB
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Målarn: 116718 och Sky-Dweller YG
vaniljglass: 16710 som han norpade framför näsan på mig i TTT:s Rolexlotteri. Jag e' in't bitter. :)
Spencer: Patek Aquanaut
Seikograbbarna: MM300 och valfri GS
paradis: 1675
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Fryken har flippat POn och rockar numera en 216570.

Gavve: 16613


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jo, jag vet, men det är ändå den som jag förknippar med Fryken, kanske har det något att göra med hans häftiga avatar.
Naggges Santos är vad jag vet också såld.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Hahaha... Ja den saknar jag lite och står fortfarande fast vid att jag tycker väldigt mycket om Flingor, även om jag inte har någon längre.

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."

Flinga är mycket nice. Problemet med min är att den hindrar mig från att bära nån annan klocka...

Fuskar några timmar med nåt annat men sen sitter Flingan där igen ;) OWG-varning?
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Flinga är mycket nice. Problemet med min är att den hindrar mig från att bära nån annan klocka...

Fuskar några timmar med nåt annat men sen sitter Flingan där igen ;) OWG-varning?
Ge det några veckor till - sen brukar det börja klia...

Varje gång jag köpt en klocka så tänker jag "ah men nu har jag en bra bredd i samlingen, nu är jag nöjd och slipper köpa fler"

Funkat så där...he he...
 
Topp