• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ks- skoteråkare

Adcs

Breitling
Vet att det är fel forumdel, men får inte posta i lifestyle!?

Har vi några hängivna skoteråkare på forumet? Jag åker skoter varje helg så länge det finns snö, håller till i Vemdalen.

Bifogar en bild tagen i Mittådalen igår. Skotern är en yamaha nytro MTX med ett mcx 270 kit.
 

Limpas

Cartier
Det var inget. Bra med snabb flytt, admin :) får ju blodtrycksproblem av sådant felpostande.

Nu fick du visst posta här ändå. Se så smidigt det löste sig.
 

SSL

Audemars
Vet att det är fel forumdel, men får inte posta i lifestyle!?

"Lifestyle
Forumdelen för dig som inte bara vill gaffla om klockor. Här diskuterar vi (med minst 50 inlägg) allt det andra som gör livet värt att leva. Det är inte ett OT-forum, det är…Lifestyle..."

Då var alla missförstånd uträttade.
 

Rojalisten

Panerai
Har en skidoo mxz 800cc, ska byta ner mig till en polaris 600 rmk efter en incident där det var nära och få en rubrik på Aftonbladet om en ihjäl frusen skoteråkare som åkt fast... Helvete heller att jag kör kortbandat längre ;)
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Har en skidoo mxz 800cc, ska byta ner mig till en polaris 600 rmk efter en incident där det var nära och få en rubrik på Aftonbladet om en ihjäl frusen skoteråkare som åkt fast... Helvete heller att jag kör kortbandat längre ;)

Skulle råda dig till att kika på något annat än kanske en RMK då de är i vekaste laget. Har sett många böjda chassis och framvagnar som är helt bortom räddning.. Freeride är klart stabilare i sin konstruktion bland annat :)
 

Limpas

Cartier
Hoppas på 30 grattis-poster i paketöppningstråden, så att vi äntligen kan börja snacka skoter på riktigt! Lägger in denna medan vi väntar:
 

Rojalisten

Panerai
Skulle råda dig till att kika på något annat än kanske en RMK då de är i vekaste laget. Har sett många böjda chassis och framvagnar som är helt bortom räddning.. Freeride är klart stabilare i sin konstruktion bland annat :)


Kommer köra väldigt långsamt =) Blir max o gasa i raviner typ, har redan hoppat o farit o kört in i granar med mxc,an så är klar på den fronten ;) Fan freeride e så jäkla dyra, e student ju;)
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
På förekommen anledning:
S-K-O-T-E-R
image.jpg


S-N-Ö-S-K-O-T-E-R
image.jpg


Inte särskilt svårt egentligen, fungerar med samma logik som:
G-U-B-B-E
image.jpg


S-N-Ö-G-U-B-B-E
image.jpg
 

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Ser att du besitter 1/2 humor men tycker ändå att människor inte skall kallas sopor.

Det gör jag faktiskt Jazzman, har dock lika mycket förståelse och acceptans för radhusrasister som jag har för IS. Sen kan man tycka lagom mycket lite eventuellt om det, när ingen annan hör, såklart.

Kan inte låta bli att hata på sådan ignorans, fastän det tar sig sådant kraftigt övervåld som att kalla någon för sopa.
 
Topp