• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS Snåldrake - Den eviga passarounden.

Aarrgghh

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Hej,

Den här tråden kommer handla om en förhoppningsvis evig passaround. Klockan i sig är inte den dyraste eller finaste på forumet. Men förhoppningsvis så kan vi alla hjälpas åt att göra det till den som varit med om flest äventyr! :)

Det kostar inget att vara med i passarounden, bortsett från eventuellt porto när den skall skickas vidare. Det är också upp till den personen som har den i sin ägo att hitta en ny person med bra referenser som kan ta hand om den i ca en vecka.

Klockan har sitt ursprung hos @Eric Jajjamensan P som skickade den till mig när min dagliga beater var på service. Det tackar jag för! ;)
Jag kommer att lotta ut den till nästa frivilliga person under ett GTG i Malmö nästa vecka.

Och här kommer ett par bilder på klockan. En Swatch från 1994 med en tavla som får en att tänka på den Japanska maffian. Någon som kanske vet vilken ref den har ?

IMG_20170421_170640.jpg


IMG_20170422_164505.jpg
 

P-vakten

Patek
2-Faktor
Grymt intiativ, jag är på!! Vore ju hur roligt som helst att fixa någon form av autograf block där alla medlemmars som fått chansen att ha Draken hos sig kan signa med forum nick :bookworm: Detta block skulle då sedan skickas vidare tillsammans me klockan på det nästkommande
äventyret :)
 

Aarrgghh

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Grymt intiativ, jag är på!! Vore ju hur roligt som helst att fixa någon form av autograf block där alla medlemmars som fått chansen att ha Draken hos sig kan signa med forum nick :bookworm: Detta block skulle då sedan skickas vidare tillsammans me klockan på det nästkommande
äventyret :)

Bra idé. Jag fixar en liten bok som får följa med klockan! :)
 

Casual Bum

Panerai
2-Faktor
Grymt intiativ, jag är på!! Vore ju hur roligt som helst att fixa någon form av autograf block där alla medlemmars som fått chansen att ha Draken hos sig kan signa med forum nick :bookworm: Detta block skulle då sedan skickas vidare tillsammans me klockan på det nästkommande
äventyret :)
Det blocket blir nog tjockare än National encsykl... esnsyklo... ansyk... ennsiklo... den där uppslagsboken
 

Aarrgghh

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Vi får se. Just nu har en kollega den. Och ikväll kommer jag lämna över den till någon på ett GTG i Malmö. Till vem återstå att se! ;)
 
Topp