• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS årliga vinterfest! Överbokat, platsinfo kommer.

Ministern

Founder
2-Faktor
Så var det den tiden på året!, Nu vankas fest för KS:are!

Lördagen den 14 anuari smäller det på en krog i Stockholm.

Alla som har mer än 50 poster är välkomna att anmäla intresse!

Anmälan sker till mig via PM enligt nedan
Nick
Namn
Telnr
75 platser tillgängliga

Välkomna önskar vi på KS!


Extra!

Vi är övertecknade men ha förtröstan, det kommer att finnas c:a 25 platser på eftersläpp. Fortsätt att anmäla er hursomhelst då det alltid blir avbok.
 
Senast ändrad:

Wiliamo

Panerai
Roligt! Tyvärr befinner jag mig inte i Svedala vid berört datum så det blir inte ens försök till anmälan av plats från min sida. Förra året var ju dock jättemysigt och alla som kan borde lätt gå!
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Äntligen, nu jäklar ska det supas med Denke ;)
finally.jpg
 

Hawk100

Rolex
Hur funkar det med bekräftelse? Kommer det ett PM eller lägger ni upp en lista i denna tråd med de som fått plats??
 

vandahl

Breitling
Hade en tanke om att spamma massa trådar för att komma upp i 50 inlägg men insåg att det är av storhet man inte beter sig som ett troll och överlämnar istället platsen till någon mer av värdig kaliber. Ha en fantastisk kväll!
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Det brukar alltid bli supertrevligt på dessa tillställningar! Tack för att ni fixar fest igen! Håller tummarna på att man får en plats.
 
  • Like
Reactions: JLW
Topp