Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Kul mercedeskomplikation

Diskussion i 'Diskussion' startad av gåsapågen, 24 april 2016.

Taggar:
  1. gåsapågen
    Trådstartare

gåsapågen Torpare

Min kille och jag fick besök av mina föräldrar idag. Vi bestämde oss för att åka ut till Artipelag och gå på den nya Andy Warhol-utställningen. Som vanligt var det mycket trevligt där ute och det kan varmt rekommenderas! På utställningen visades bland annat två klockor, varav den ena var designad till Mercedes. Den innehöll en komplikation med ett hjul med bilar som körde. En så poänglös, men rolig komplikation tyckte jag var rolig att se. Dessutom var klockan snygg i övrigt, med fina färger och bra format. Dessutom såg jag en fin Panerei i kaffekön. Bra söndag!

image.jpeg

image.jpeg

ozzyozzy, Torsten, mega och 3 andra gillar detta.
  2. Hugii

Hugii Biskop

En ganska viktig komplikationen för alla som äger minst 13 mercedes :)
    Vilken Mercedes skall jag ta nu?
    -Jo den som klockan visar. :)

gåsapågen gillar detta.
  3. xTZ

xTZ Stadsbo

Helt rätt tänkt! kan man byta ut det mot en matklocka som visar kvällens middag? :D

Riktigt speciell klocka och som du säger @gåsapågen , komplikationen är inte relevant men gör uret underbart!

4. willbur

willbur Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Ser udda ut. Synd att man inte kunde klämma lite

5. MrPlow

MrPlow Präst

Från:
    Roslagen
    Kul! Jag älskar Artipelag, framförallt utsikten och maten, man kanske borde ta sig en sväng dit igen!

Mårtenssons ur Brookfield