• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kunde inte hålla mig ...

MaziK

Rolex
2-Faktor
....
Beställde precis en Oris Aquis Titan Chronograph med gummi
Friends%20of%20Oris%20Aquis%20Titan%20Chrono%202.jpg


Om någon är intresserad av en Oris TT1 Chrono Titan 44mm så får ni hojta till antar att jag inte behöver den också :)
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Från en tysk handlare på chrono24.
Kunde inte hitta någon info om honom, men han har svarat på mina frågor väldigt snabbt. Får se om det blir en dyrköpt läxa :), trusted seller på chrono om det nu betyder något.
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Jag har sett den live några gånger och har tänkte varje gång att den är grym :)

Nu får det vara nog på ett tag köpte en Aqua terra till damen inte allt för längesedan. Får bli en gemensam paket-öppning kanske :D
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Förresten någon som vet var jag kan få tag på metall-armband till Oris. Antar att AD har men jag kan tänka mig vad priset landar på då :)
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Den är riktigt snygg, den finns på min lista över tänkbara.

Ang armband, kolla på ebay. Köpt Ti länkar till Oris där flera ggr.
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Stort! Verkligen. Rent fysiskt alltså. De är otroligt stora de där Orisdykarna. Såg en av de gigantiska varianterna på en handled igår. 51mm enligt spec på just den, om jag såg rätt med avseende på modellen, vill säga.

Grattis!

A
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Stort! Verkligen. Rent fysiskt alltså. De är otroligt stora de där Orisdykarna. Såg en av de gigantiska varianterna på en handled igår. 51mm enligt spec på just den, om jag såg rätt med avseende på modellen, vill säga.

Grattis!

A



Tjena, tackar. Just den här modellen mäter 46mm utan krona. Prodivern mäter 51mm.

Mvh
M
 

Sten

Cartier
Jag har sett den live några gånger och har tänkte varje gång att den är grym :)

Nu får det vara nog på ett tag köpte en Aqua terra till damen inte allt för längesedan. Får bli en gemensam paket-öppning kanske :D

Hur upplever du kvalitén på Aqua terran? Var det den nyare modellen?
 
Topp