• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kungen av PO 2500...

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Separationsångest deluxe. Sök hjälp! :woot:Hoppas att klockan får stanna hos dig denna gång. Själv hade jag aldrig "vågat" köpa en klocka av dig. :stop: Det hade väl resulterat i dagliga PM om jag vill sälja tillbaka klockan. ;)
 

par

Patek
2-Faktor
Tycker fortfarande att omegan är den tuffaste klockan du haft! Fick inte den sanslöst många kommentarer/likes när du körde en paketöppning?

Jo så kan det nog varit. Det är absolut en riktigt häftig modell, brytningarna mellan Rose och lädret + gummit jag köpte är grymma. Sen är de borstade sidorna riktigt läckra bla.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Förstår verkligen inte varför det skulle vara pinsamt. Finns det en hemlig regel hur många gånger man får köpa/sälja en klocka?

Tips till köparen dock. Skaffa ett temporärt KS-konto, regga ny mail och skaffa kontantkort innan affären. Efter avslutad deal så klipp kontantkortet och radera KS- och mailkontot så slipper du påtryckningar att sälja tillbaka klockan om två månader.
 
Topp