Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Kunnig urmakare/Chronographe Suisse

Diskussion i 'Diskussion' startad av matti p, 20 juni 2015.

1. matti p
    Trådstartare

matti p Torpare

Hej alla klockälskare! Har en klocka som behöver ses över och IMG_6539.JPG bytas visare på, men vet inte vem man skall vända sig till, så därför hoppas jag att någon därute kan föreslå någon i Borås/Ulricehamnsområdet. Bifogar en bild på pjäsen.

2. WatchIT

WatchIT Friends of KS

matti p gillar detta.
  3. matti p
    Trådstartare

matti p Torpare

4. matti p
    Trådstartare

matti p Torpare

Kanonforum det här!! Skickar klockan till en av "klubbens" medlemmar för reparation, så ingen är gladare än jag för att "Klocksnack" dök upp på mitt Googlande :)

yonsson, Empa och tictac62 gillar detta.
  5. rogart-63

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Hiiat denna gamla tråden. Har sett några snygga brattar hos honom och en fin Sinn303 chrono till bra priser. Hur är han? Ha ser ut att ha plockat i klockorna ordentligt. Såg e fin Top time men tror den gick ut utan bud? Vilket var lite knepigt. Änven SINN 3030 gick ut lågt på 8-9000 men ingen bjöd. Ligger väl på 10000-12000 på ebay.
    Vignale60 kanske nån här på forumet eller nån som känner honom?

seikoswede gillar detta.
  6. seikoswede

seikoswede Borgare

http://klocksnack.se/threads/omega-som-tappar-i-tid.43798/page-2#post-1106815

rogart-63 gillar detta.
  7. rogart-63

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    seikoswede gillar detta.
  8. Christoffer

Christoffer Stadsbo

Vill passa på att varna för den liren jag också. Handlat en klocka av honom som var "nyservad". Klockan la av kort därefter!

rogart-63 och seikoswede gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield