• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kvisten

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Köpte ett grymt svart skinnarmband av Kvisten:)
Föredömlig kommunikation och leverans samt ett riktigt fint hantverk.
All good!
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Har inte handlat men däremot fått mycket hjälp och support av kvisten när jag nu börjat tillverka lite egna armband (för eget bruk). Grymt bra kille!
 

Gustafs

Omega
Köpte en klocka av kvisten, trevlig kille och snabbt skickat ! Tackar mycket vänligt för den medföljande klockpouchen.
Handlar gärna av honom i framtiden, 100% goodguy!
 

Wiliamo

Panerai
Köpt ett riktigt fint läderband av Kvisten. Otroligt hantverk och grymt trevlig kille! Handlar gärna igen, goodguy till 100%!
 
Senast ändrad:

raw_tuna

Cartier
Köpte först ett moccaband på rea av Kvisten och fann att det var lite för tunt för min klocka. Kvisten ordnade ett ersättningsband till samma låga pris som det första bandet och inte nog med det, han customfixade det så att det passar min klocka perfekt! Otroligt bra service och har bara gott att säga om Kvisten! Definitivt Good Guy!
 

frere

Audemars
2-Faktor
Har köpt en klockrulle som är oerhört fin och verkar hålla en mycket bra kvalitet. Rekommenderar därför återigen kvisten/kvistvik för högkvalitativa läderprodukter!
 

Syven

Panerai
2-Faktor
Köpte ett läderband av @Kvisten
Mycket trevligt band som passade min klocka perfekt.
Trotts att just det jag ville ha var sålt fixade han ett nytt på kort tid.
Kanon service och trevligt bemötande.
Rekommenderas!
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Har sålt en Tag Heuer till @Kvisten och kunde inte be om en bättre affär.
Snabb och trevlig kontakt, blixtsnabb betalning.
110% goodguy jag väldigt gärna gör affärer med igen. Rekommenderas varmt!
 

Uret24

Cartier
En utav de bästa köparna jag varit med om. Väldigt seriös, blixtsnabb betalning, trevlig. Definitivt en goodguy :)
 

juanstman

Cartier
Pledge Member
2-Faktor
Köpte precis ett läderarmband av @Kvisten och fler lär det bli om jag får bestämma. Tillmötesgående, snabb leverans och top notch kvalitet. GG!
 

robyl

Omega
Köpte en brun klockrullle av Kvisten. Ett imponerande kvalitetsarbete som bara kommer att bli snyggare ju mer man använder det.
 

AramJouda

Breitling
Köpte nyligen en vintage diver klocka av Kvisten. Snabb affär och professionell, vad mer kan man begära? Klockan var i bra skick och mycket fräsch!
5/5 good guy!
 

Ladrene

Omega
2-Faktor
Köpte en jubileélänk av Kvisten.
Genomgående trevligt bemötande och svar på frågor! Välpaketerad försändelse.
Goodguy
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Har köpt väldigt många band för eget bruk. Nu senast köpte vi ett band till jobbet och det blev lika bra som alltid. Har absolut inget att klaga på! 100 % nöjd kund.
 
Köpte mitt första armband till Bambinon av Kvisten.
Toppenkvalitet!!! Supernöjd
IMG_8378.HEIC.jpg
 

TomGanks

Panerai
Precis pimpat min Speedy med min första läderrem inhandlad av Kvisten.
Trevlig kille med tydlig kommunikation, GoodGuy! :)
 
Topp