• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Läder och ljus tavla? Tips tack!

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Bland rollar i denna prisklass är Explorer 2'an min favorit. Annars är Omega Aquaterra som nämnts tidigare tråden en svårslagen kombo.
image.jpeg
 

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Alltså, är det jag som är lost...Får man verkligen loss en exp2 för 25. Head only h givetvis men det måste ändå vara svårfångat?
Det är väl nog ett gränsfall men en hygglig tidig nittitalare utan tillbehör och historik börjar väl strax under 30. Head only kanske då kan nosa på 25 gränsen. Fast Exp 2'an har kanske också börjat dra uppåt som alla andra sportrollar. Inte oförtjänt isf då den enligt mig är underskattad.
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Det är väl nog ett gränsfall men en hygglig tidig nittitalare utan tillbehör och historik börjar väl strax under 30. Head only kanske då kan nosa på 25 gränsen. Fast Exp 2'an har kanske också börjat dra uppåt som alla andra sportrollar. Inte oförtjänt isf då den enligt mig är underskattad.
Där är vi verkligen överens. Den är riktigt trevlig! Men som sagt, hittar man en för 25 ska man nog hugga som en kobra. :D
 
Topp