• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Läderband samt Oysterlänk

brinktime

Cartier
2-Faktor
IMG_1747.JPG
Säljer av lite armband igen.

Oysterlänk med ändlänkar (20mm) - 200kr. Passade inte riktigt mig med 19cm handleder, får på mig den, men enligt mg sitter den lite tight.

Flexlänk i stål (18mm) - 50kr

Från vänster:
Brunt läder från cheapestnatostraps(22mm) - 100k SÅLT

Orange gummi med clasp (20mm) - 100kr

Svart läderzulu (20mm) - 50kr

Mörkbrunt Hirsch (20mm) - 100kr

Ljusbrunt Hirsch (18mm) - 100kr

Mörkbrunt läder (18mm) - 100kr (kommer med spänne med omegalogga, oklart om det är original dock) SÅLT

Svart Rally Hirsch? (18mm) - 100kr SÅLT

400kr för alla som finns kvar :)

Priserna är i övrigt utan frakt, men de kan självklart skickas som vanligt brev mot en tia eller något sånt. Kan absolut tänka mig byten, bara att höra av sig. Inga returer.

Tack till KS :)
 
Senast ändrad:
Topp