• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lädernato är mysigt.

Har just slukat en het korvgryta samt 2 Zlatopramen.
Skall ikväll på 50-årsparty på Mariannelunds lokala krog. Maten brukar inte vara något vidare men drickat är förvånansvärt bra;)
Den nyblivna 50-åringen och jag slogs som kärlekskombattanter då vi var i sena tonår. För att hålla känslan vid liv tar jag med mig detta.
Även klockan behöver vara klossig och stabil men mjukas
upp med ett kängurunato.
 
Ang. klockan så finns det en tråd någonstans här. En kille som byggde ihop dom själv.
Het korvgryta består, enl. mig, av: 2 tärnade och stekta stora gullökar, 3 slantade morötter, 2 hg tärnad Chorizo, 2 hg tärnad Falukorv, 3 dl soyabönor, 3 tunnskivade vitlöksklyftor, salt och färskmald svartpeppar efter behag, Ungerskt starkt paprikapulver efter behag, 300 gr original Philadelphiaost,, 5 dl passerade tomater, 2 stora vita paprikor samt 1 dl. grädde. Låt puttra i minst 45 minuter. Smaka av ofta och korrigera kryddningen vartefter.
Märker att jag går igång efter 2 öl.
Tar därför rådet att lämna knogjärnet hemma..
 
Topp