Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Lädernato till en speedy

Diskussion i 'Diskussion' startad av Aarrgghh, 13 maj 2016.

1. Aarrgghh
    Trådstartare

Aarrgghh Bonde

Från:
    Eslöv
    Jag skaffade mig nyligen en speedy triple calendar och är helkär i den. Nu är jag på jakt efter ett schyst 18mm lädernato till den. Ni som kör med lädernato. Kan ni inte posta lite bilder och tips på vart man kan införskaffa sig ett ?

2. Sorubim

Sorubim Biskop

Beställ ett handgjort från någon av lädermästarna på forumet. Det gjorde jag. Vintageläder. Blev hur bra som helst.

3. Clark Kent

Clark Kent Präst

Kapar tråden lite. Vilka är lädermästarna? Är också ute efter att beställa ett custom made lädernato med stansade bokstäver på insidan men vet inte vem som är bäst att kontakta.

Sorubim och Aarrgghh gillar detta.
  4. the quiet man

the quiet man Friends of KS

Från:
    Västerås
    @cheepo63 , @Anders W typ

Savagear114, joF, Sorubim och 1 annan gillar detta.
  5. Sorubim

Sorubim Biskop

Savagear114, joF, Clark Kent och 1 annan gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield