• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lägenhet Skövde.

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
Tja!
Någon som kan tipsa eller kanske till och med äger en lägenhet som man vill hyra ut till en ordentlig AT-läkare som flyttar till Skövde i mars?

Admin får ta bort detta om ni känner att det är opassande.
 

Ponlarsson

Panerai
Skövdebostäder kan du glömma direkt, de har 23 000 personer i kö...
I de populäraste stadsdelarna, typ Norrmalm och Vasastan är det nog omöjligt utan kontakter. Mitt tips är att söka på Östermalm, hyfsat nära stan men ändå inte omöjligt att få boende. Speciellt på en gata som Grenanders gata vet jag att studiekamrater till mig fick typ direkt.

Välkommen i alla fall, du kan se fram emot att varje torsdag få en högkvalitativ och dessutom helt gratis lokaltidning i din brevlåda. ;)
 

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
Skövdebostäder kan du glömma direkt, de har 23 000 personer i kö...
I de populäraste stadsdelarna, typ Norrmalm och Vasastan är det nog omöjligt utan kontakter. Mitt tips är att söka på Östermalm, hyfsat nära stan men ändå inte omöjligt att få boende. Speciellt på en gata som Grenanders gata vet jag att studiekamrater till mig fick typ direkt.

Välkommen i alla fall, du kan se fram emot att varje torsdag få en högkvalitativ och dessutom helt gratis lokaltidning i din brevlåda. ;)

Tack för ditt svar!

Som det ser ut nu så är det otroligt svårt att hitta boende i den staden. Har vart inne på kommunens hemsida och hittat några hyresvärdar med det är fan inte det lättaste att få något bra.
 

Yo-han

Troll probationary
HYRA lägenhet? Vaihelahelvete??! Du är på klocksnack! Kasta pengar i sjön! Så jävla oansvarigt, dumma läkarjävel! Han kan väl skära upp en älg eller nåt o bo i magen bland dom gossiga inälvorna som luke skywalker gjorde med tauntaunen på hothplaneten. Han kunde inte casha en barre och rättade munnen efter matsäcken! Sen lägger han all hyresoverhead i fingerprint cards! Succé! Slutar aldrig förvånas över folks utsvävningar.
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Skövde är ju militärstad. Oftast finns det ett gäng som är iväg på kommenderingar eller utlandstjänst. Sätt upp en lapp på mässen, markan osv om du inte känner någon officer. Ja det funkar fortf...
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Mejla så många privata hyresvärdar som du kan hitta, skriv vad du ska jobba med och vad du söker.
Mejla från en officiell mejlaadress tex högskola eller sjukhus.
Lovar dig att du kommer hitta något hyfsat. De vill ha vettiga hyresgäster som betalar i tid och inte stör de andra.
Du passar den profilen.
Satt i liknade position för ett och ett halvt år sedan och på mindre än en månad så hade jag en vettig lägenhet i Linköping.
 
Topp