• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Länge sen jag var så uppspelt...

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
...i väntan på en klocka. Enligt uppgift är UPS ute med trucken för att under dagen leverera PAM372:an :D.
Oerhört snabbt jobbat av Cemil Lal i Köln, då jag gjorde banköverföringen så sent som i tisdagskväll.
Det blir bandbytarfredag idag.

:cigar:
 

plattfot

Rolex
...i väntan på en klocka. Enligt uppgift är UPS ute med trucken för att under dagen leverera PAM372:an :D.
Oerhört snabbt jobbat av Cemil Lal i Köln, då jag gjorde banköverföringen så sent som i tisdagskväll.
Det blir bandbytarfredag idag.

:cigar:

Härlig känsla. - men skulle du inte hämta den?
 

Isodor

Audemars
Den är råfet och en av snyggaste pannorna.

Hoppas du har en fet handled att bära upp den med bara.. : - )
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
47mm, in-house? Håller med om att det är en av de snyggaste pannorna.
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
...i väntan på en klocka. Enligt uppgift är UPS ute med trucken för att under dagen leverera PAM372:an :D.
Oerhört snabbt jobbat av Cemil Lal i Köln, då jag gjorde banköverföringen så sent som i tisdagskväll.
Det blir bandbytarfredag idag.

:cigar:

Ah Cemil den hedersknyffeln. Köpte en 114 av honom i höstas, han upsade den innan han fått stålars så jag skulle ha den till helgen. En finfin man med begränsade engelskkunskaper.

Så var tusan är bilderna Molle?!

ujehahe8.jpg
 
Topp