• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Länk/armband till Omega Seamaster "Cone"

jonas_ehnström

Breitling
Hej.

Har jagat med ljus och lyckta efter en original/ordentlig armband till denna klocka. Original finns men kostar då mer en själva klockan vilket inte blir aktuellt. Så min fråga är om någon vänlig vet om det finns andra armband där slutlänken är max 10mm och armbandet är 20mm.
Armbandet ska även för att krångla till det var i "borstad" metall

Med vänlig hälsning
Jonas
 

Bilagor

  • 20160825_152847.jpg
    20160825_152847.jpg
    132.6 KB · Visningar: 118

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Hej.

Har jagat med ljus och lyckta efter en original/ordentlig armband till denna klocka. Original finns men kostar då mer en själva klockan vilket inte blir aktuellt. Så min fråga är om någon vänlig vet om det finns andra armband där slutlänken är max 10mm och armbandet är 20mm.
Armbandet ska även för att krångla till det var i "borstad" metall

Med vänlig hälsning
Jonas
Din klocka på bilden? Då känns det lättare att borsta länken?
 

jonas_ehnström

Breitling
Hej.
Yes min klocka på bilden. Har nu köpt armbandet från Kaplans enl Johndoe (värt att testa)
Länken/armbandet som sitter på är "billigskit" som känns allmänt trist och racklig.

Med vänlig hälsning
Jonas
 
Topp