• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Länk förslag för en Omega SMP

Linkan

Rolex
Många på KS har någon gång ägt en SMP känns det som, ni kanske kan komma med förslag på länkar eller bilder på andra länk
alt. Är öppen för förslag kom gärna med något häftigt sommarband/länk.

Ha det gött!
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Vilken SMP har du? Jag har själv testat att sätta på den länk som sitter på 2554.50 med enligt mitt tycke lyckat resultat. Övrigt kan tilläggas att jag haft typ 5 SMP och inget blir mer lyckat än orginallänken :)
IMG_4950.JPG
IMG_4951.JPG
 

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Rekommenderar Isofrane på SMPn.

Jag har testat med både Isofrane, länk, nato, läder och mesh. Tyckte bäst om Isofrane och mesh.
 

Linkan

Rolex
@Hebbe är det skönt med ett isofrane band på sommaren? har provat gants klockor med gummiband blir förjäckla varmt. Hur är isofrane?
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
@Hebbe är det skönt med ett isofrane band på sommaren? har provat gants klockor med gummiband blir förjäckla varmt. Hur är isofrane?
Aldrig provat isofrane så det vet jag inte. Dock tycker jag att det mesta ser skit ut på SMP...sorry men original länken är bäst. Har du den med svart tavla kan iof ett svart nato eller gummi funka. Snyggast blir med orginal gummi som sluter tätt mot boetten. Se bilden
0aJgiQP.jpg
 

Linkan

Rolex
@Camo00 tack! visst är det ingen import/tull pga det ligger inom EU land? Behöver man ha några speciella verktyg för att göra bytena? Hur vet man vilken strl man behöver?
 
Topp