• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Länk till 6138-0030 Kakume?

AndersM

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Har köpt en Kakume på forumet och letar nu länk. Känner nån till nån som säljer schyssta am-länkar till den modellen. Orginal blir väl svårt att hitta antar jag?
 

rogart-63

Patek
Tack, jo jag har redan varit i kontakt med honom men han hade inget. Han ska ev göra dessa länkar i framtiden. Jag var tydligen inte var den första som frågade.
Verkar vara lite svårt att hitta just den länken som AM. Sett att några monterat Fishbone länk. Inte ofta man ser några original länkar men det händer.
 

JohanHLM

Rolex
Jag har någon gammal Seikolänk (utan endlinks) som aldrig kommer att komma till användning. Säkerligen inte den länk du är på jakt efter men skulle bredden vara rätt är det kanske bättre än inget? Vad är det för bandbredd på den du söker? Givetvis bjussar jag på länken om den mot förmodan skulle passa och vara av intresse. Har dock inte färskt i minnet hur den ser ut men om jag inte missminner mig är spännet märkt Seiko Sports och det är någon typ av oystervariant.
 

AndersM

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Verkligen schangtilt erbjudande:D@JohanHLM Kakumen har 18 mm luggar men det är väl tyvärr endlinksen som blir mitt stora problem att hitta. Jag hoppas hämta klockan nästa vecka och får kolla närmare på hur den ser ut. Återkommer!
 
Topp