Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sista chansen att rösta! Röstningen stänger 23:59 idag.

Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Länk till Tudor BB

Diskussion i 'Diskussion' startad av mts1, 16 mars 2016.

1. mts1
    Trådstartare

mts1 Bonde

Tjena!
    Köpte en BB för ett tag sedan och tycker verkligen om klockan! Följde ej med någon länk till den, utan nato och läderband.
    Kan inte låta bli att bli sugen på att skaffa länk till den och har då några frågor till er angående detta.

Tips på några sidor man kan spana efter länk? Redan checkat chrono, ebay & tradera.
    Fanns en ny länk på chrono för 8tkr, vet inte, är det ett vettigt pris? Har även en köpes-tråd här på Ks.
    Vet någon ref nr på länken? Och är det samma länk till Ranger?(tror dock att den inte har endlinks).

Worst case scenario: Vet ni någon aftermarket länk som är värd att införskaffa om jag ej får tag på org?

Ha det!

2. ironcastle

ironcastle Borgare

Från:
    Söder om Stan
    Tror inte du kommer bli framgångsrik tyvärr. Om jag inte minns fel såldes det en lös länk på forumet tidigare. Tror den landade på typ 6'. Jag tror du gör bäst i att, om du verkligen vill ha en länk till klockan, köpa hela klockan och sälja paketet du har idag. Att komplettera med länk i efterhand brukar bli snordyrt, är min erfarenhet.

3. mts1
    Trådstartare

mts1 Bonde

Tack för svaret! Jaså är det så illa? Får se om suget efter länk kanske försvinner om ett tag.

4. Niklas

Niklas Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Du kan trösta dig med att åtminstånde jag tycker den är snyggast på läder :D

Eurenius gillar detta.
  5. cjperry

cjperry Präst

Från:
    Norr
    Fick mail från @ROB-1832 att de fanns i lager för några dagar sedan och de kostar 8k.

6. mts1
    Trådstartare

mts1 Bonde

@Niklas Jo det passar skitbra med läder tycker jag med, men en länk hade passat fint ibland känner jag. :)

Ok @cjperry, då var länken på chrono inte så dyr trots allt.

Tack för svaren iallafall! :)

Niklas gillar detta.
  7. hovis

hovis Torpare

Läder snyggt som fan....

mts1 gillar detta.
  8. mts1
    Trådstartare

mts1 Bonde

Agree! Kanske skulle införskaffa ett till läderband för att variera lite :nailbiting:

9. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Köp ett sharkmesh.

10. mts1
    Trådstartare

mts1 Bonde

Tack för tipset men redan kollat på ett sådant, inget som föll i smaken tyvärr, men vem vet, smaken ändras ständigt om allt klockrelaterat tycker jag.

Mårtenssons ur Brookfield