• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Länk till Tudor Prince Oysterdate 7966 från 1965

Clockzor

Omega
Hej!

För några veckor sedan så köpte jag mig en trevlig Tudor oysterdate som jag gillar mer och mer för varje dag som går. När jag satt ute i solen och njöt av en söndagsespresso och sneglade ner mot handleden så slog det mig att det hade kunnat vara kul med en stållänk för att variera mig lite. Försökte googla lite en snabbis med hittade inget jättebra så därför vänder jag mig till er. Jag antar att min tudor delar case med någon motsvarande rolex referens? Är det någon som vet vilken? Är inte jätte viktigt om det är original även om det hade kunnat vara kul men jag vill ju gärna inte lägga mer pengar på länken än vad jag gjorde för klockan. Oyster eller jubile spelar ingen större roll heller så länge det är en bra länk!

Någon som har några bra tips om vad man skall leta efter :)?
20150927_160759.jpg
20150927_160808.jpg
20150927_160900.jpg
 
Topp